Sabtu, 5 Disember 2009

Rozita Che Wan di Anugerah Skrin 2009

masa saya tengah siapkan puding untuk adik, tiba2 umi jerit:

"kakakkkk...mari tgk Rozita Che Wan ni...seksinyaaa!!"

hahahaha..semangat umi.. :-p

dan, anak umi yang sama semangat dengan umi ni terus ke depan tv nak tengok RCW yang dikatakan seksi tu..

tapi, jurukamera langsung tak tunjuk RCW ketika RCW menyampaikan anugerah..


hehe..patutlah dengar penonton menjerit masa RCW ni keluar..

walaupun sebelum ni ramai artis2 yang pakai jauh lebih seksi dari RCW ni, tp disebabkan tema ala2 arabic menyebabkan RCW memang nampak janggal berpakaian mcm tu..

source: www.tv3.com.my


myakata2: first time tgk RCW dlm diari ramadhan rafique...sukaaaa sgt dgn dia dalam drama tu..RCW mmg cantik!





4 ulasan:

Sharinginfoz berkata...

biasalah kan mcm tu.... artis.. anyway kalau free mintak tlg isi survey... thanks....

http://sharinginfoz.blogspot.com/2009/12/jom-survey-nuffnang.html

kakngah berkata...

ish... xder la seksi mana. takat lutut jek. ada artislain.. lagi seksi... kemban sokmo...

Atilia berkata...

cntik tp seksi gile pun tak guna jugka eh? tsk artis malaysia ceh

nursarah87 berkata...

haha..kepala tutup tp peha dedah..fesyen arab jahiliah ke apa tuh?..huahua

jom kongsi link anda di sini! =)

HeartBeat