Khamis, 28 Januari 2010

buat kerja biar ikhlas

kawan-kawan,

bila kita buat kerja..haruslah ikhlas...

jangan nak mengungkit sana sini, mengata sana sini..

kalau tak, pahala yang kita patut dapat, tiba-tiba jadi kosong..

apa yang kita dapat, hanyalah penat dan hati yang panas..

jadi, bila buat kerja harus dengan ikhlas dan tenang hati..

paham?? :-)


bye! itu saja pengajaran pada hari ni

•.★*... ...*★.• •.★*... ...*★.• •.★*... ...*★.•

4 ulasan:

black_mel berkata...

pengajaran yg berguna untuk semua kaum..

deusXmachina® berkata...

Siapa tak ikhlas tu meh cni aku lempang
erk888

-atiQah- berkata...

black_mel,
memang pangajaran untuk setiap orang.. :-)

-atiQah- berkata...

deusXmachina®,
saya pun nak tlg lempang jugak! geram sgt dengan orang yg tak pernah ikhlas..

jom kongsi link anda di sini! =)

HeartBeat