Selasa, 12 Januari 2010

tanpa sedar, aku amat mencintai dia..

pernahkah kamu rasa, tanpa disedari kamu tiba-tiba jatuh cinta?

saya pernah merasainya..ketika zaman sekolah menengah, tanpa saya sedari...saya amat mencintai mereka..bukan hanya dia ya.. :-)

inilah mereka: Wan Nor Eili Syairah dan Nur Madihah



perkenalan kami, bermula ketika saya menengah rendah, tingkatan satu..kami amat sehati sejiwa..amat!

mereka sentiasa menyokong saya dalam segala hal...mereka akan sentiasa di sisi saya ketika saya sedih dan gembira..mereka akan memberikan semangat ketika saya membuat perkara yang betul, dan akan memberikan panduan jika saya membuat perkara yang salah...

izzati dan diha

mereka akan sangat cepat 'detect' kalau saya ada masalah..cuma dengan satu message,
"eili...oghe rindu eili.."
"diha...oghe rindu diha.."
mereka akan terus tanya, "tqah ada masalah ke?"
padahal saya sms mereka untuk meluahkan rasa kerinduan.. :-p

mereka amat-amat-amat memahami saya..mereka tahu apa yang saya suka, apa yang saya tak suka..mereka akan cepat memahami setiap bait-bait perkataan yang saya akan ceritakan.. :-)

jika kami bertiga bercakap, perbualan kami akan sentiasa sehati sejiwa.. :-) kami akan sentiasa bergembira atas kejayaan masing-masing..kami akan sentiasa menyokong untuk kejayaan satu sama lain..tak pernah timbul perasaan iri hati atau cemburu dalam diri masing-masing.. :-)

dayah dan diha

apa yang paling seronok, prinsip kami dalam percintaan amat sama..sebelum kami mempunyai teman istimewa masing-masing lagi, kami sudah mempunyai prinsip kami sendiri..

kami tidak akan terus menerima teman istimewa untuk main-main. kami akan terus setia kepada pasangan. kami amat benci orang yang suka mainkan perasaan orang dan tidak setia. kami amat berharap, teman istimewa yang kami akan terima, akan menjadi orang pertama dan terakhir di dalam hati kami...bagi kami, perasaan cinta amat suci, dan tidak boleh dibuat main-main..kami ingin bercinta dengan cara 'old-school loving style'.. ;-)

oklah, setakat ini dulu..jika ingin ceritakan semuanya, sampai pagi esok pun tak habis cerita tentang cinta saya yang ini..inilah cinta saya, diha dan eili.. :-D

saya, eili dan diha bersama saleha dan ain semasa berbuka puasa tahun lepas..


bye! giliran cinta yang lain, Nur Izzati akan muncul selepas ini.. ;-)


•.★*... ...*★.• •.★*... ...*★.• •.★*... ...*★.•

10 ulasan:

black_mel berkata...

sob3...sedih baca citer nie...

Cik Fasyareena berkata...

tqah2..correction again..
alamak.leh jd teacher da neh..
kt pic tu wasenye pic zati n eili..bukan zati n diha..;p

AJ berkata...

kawan sejati susah dicari..

Ada Apa Dengan Melromeo

cthuwaina berkata...

hu3...
k.tqah,sy sokong psl cinte prtme n t'akhr...
xske la org yg snang sgt kapel n den broke up...
mcm yg k.tqah ckp, cinta itu suci...
ha3...

Sharinginfoz berkata...

rindu-rinduan dan sayang menyanyangi.. biasalah adat manusia kan...

Jom makan Tempe

Perlu ke suratkhabar????

-atiQah- berkata...

black mel,
hehe..sedih ke.. :-p
tp bila kenangkan kawan saya yang berdua ni, memang saya rasa sayu..

-atiQah- berkata...

cikfasya,
hehe..iena memang sesuai jadi cikgu..
thanks iena!

-atiQah- berkata...

eyriqazz,
betul-betul..kawan sejati memang susah sangat untuk dicari..

-atiQah- berkata...

cthuwaina,
betul sini..oghe pun tak suka org yg sng2 kapel n broke up..sangat2 tak suka..
cinta itu memang suci..chewah!

-atiQah- berkata...

sharinginfo,
betul2..adat manusia..
rindu-rinduan terhadap orang yang disayangi.. :-)

jom kongsi link anda di sini! =)

HeartBeat