Jumaat, 22 Januari 2010

entri ke-201

YEA YEA! Dah masuk ke entri 201!

dan yang menyebabkan saya berasa sungguh yea yea ialah sekarang saya berada di rumah! yea yea dapat hilangkan segala tekanan yea yea dapat online sepenuh hati yea yea dapat nak main farmville dan cafe world tanpa rasa cis cis line sangat lembab yea yea dapat nak blogwalking sesuka hati yea yea dapat nak rehat penuh aman dan damai tanpa perlu fikir perkara yang perlu dibuat di universiti selama 2 hari... :-D (senyuman penuh bangga)

sebenarnya agak bangga saya yang agak malas dan banyak alasan ini, dapat menyiapkan entri ke-201 saya..satu pencapaian hidup.. ;)

walaupun entri ke-201 saya ni hanya dapat disiapkan selepas setahun lebih berblog, dan setiap entri mempunyai isi yang tidak bagus, tapi harus yea yea kepada diri sendiri!

BYE!


mykata2: sekarang suka sangat dengar lagu Harga Diriku dari Wali Band.. :)

•.★*... ...*★.• •.★*... ...*★.• •.★*... ...*★.•

2 ulasan:

Ur Other Half berkata...

kamu, aie pun men cafe world..add ler aie kat fb..haha..kite men sampai lebam..!!

black_mel berkata...

201??bnyk nyer...bgus2...gudluck...

jom kongsi link anda di sini! =)

HeartBeat