Sabtu, 25 September 2010

perkahwinan Nur Nadia SM Nasimudin dan Hamzah Alang Azman Shah

sape Nur Nadia nih? sape Hamzah nih? sebelum ni takde orang kenal kan? sekarang ni satu Malaysia dah kenal, lepas tengok video perkahwinan diorg..the wedding of fairy tales.

Nadia – anak arwah Nasimuddin NAZA
Hamzah – Anak Azman Shah, owner of Holiday Villa Hotel chains



semua perempuan yang tengok mesti terpegunkan? sangat grand..inilah perkahwinan orang kaya..hehe..rezeki diorang, dapat merealisasikan impian perkahwinan diorang..jom layan gambar yang saya jumpa.. :)


pelamin diorang...sangat cantik!


'angels' yang mengiringi pengantin.


pasangan pengantin. sama cantik sama padan.


meja pengantin. sangat meriah. warna ungu. cantik.

cake diorang.


diiringin orkestra oleh Ramli MS. Sheila Majid pun ada buat performance.


the guestbook. pengunjung boleh buat video ucapan kepada pengantin.


cuba teka berapa juta diorang habis untuk perkahwinan ni? hehe..=)


bagi pendapat saya, untuk majlis perkahwinan ni, harus selari dengan budget..janganlah nak buat grand sangat sampai terpaksa berhutang selepas tu..hehe..mcm diorg ni, orang kaya, mak ayah diorang dah berusaha bekerja cari duit, xpelah nak buat grand mcm tu kan? :) yang penting, hubungan perkahwinan tu kekal ke akhir hayat..


p/s: tp mcm hairan je lepas akad nikah semua org tepuk tangan. sebab xpenah tgk org buat.

•.★*... ...*★.• •.★*... ...*★.• •.★*... ...*★.•

2 ulasan:

a t t berkata...

hurrmm..
sy pn da tgok vid ni..mmg heran jugak lps sah nikah tepuk tgn..
lps tuh ms majlis berinai pulak:
1.buat lpas akad nikah.setau sy sblm nikah.
2.time sanding xde nmpk inai plak..

hehe..
xtau la..
tp mmg cantik la pelamin sume tuh..

=))

black_mel berkata...

org kaya...ada duit semua leh buat meletup2....

jom kongsi link anda di sini! =)

HeartBeat