Jumaat, 13 Ogos 2010

blog yang perlu dibaca setiap hari (versi perempuan)

Assalamualaikum kawan-kawan...dah lama saya tak update blog kan? hehe..teruk..teruk.. :-(

sebab skarang betul2 tak ada idea, saya cuma nak kongsi blog2 yang saya masuk setiap hari..tp skarang ni saya byk jadi 'silent reader'..xtinggalkan jejak pun kalau masuk..


1) blog kawan-kawan saya..yg ada di sidebar belah kiri..kalau ada update terbaru, sayalah org pertama masuk blog diorg..hehehe..

blog iena, mira, suya, kak sue, naqiah, teha dan lain2 (maaf xsempat tulis semua).. :-) oh ye..blog kema pun tqah slalu masuk, cuma tak terletak kat sidebar ni.. :-p



2) blog Hanis Zalikha.. sape yang tak kenal hanis zalikha ni kan? semua blogger mesti kenal dia..yg bukan blogger pun kenal...
blog hanis ni sangat-sangat best! hehehe..dia mmg ada aura sebagai blogger..dan juga sebagai model yang cantik! setiap penulisan dia mmg sgt bermakna..bila baca entri dia, saya terus mcm budak baik..apa yg dia sampaikan mesti saya setuju..hehe..pastu, apa yg paling best, tiap kali saya tweet-tweet kat dia..tiap kali menyibuk kat wall fb dia..dia mesti respon..hehehehehe..sangat gembira! :-)))
oh ya..ni entri yang saya pernah buat tentang hanis..tekan SINI



3) SEPET!! sape suka blog sepet angkat tangan! suka blog sahaja, kalau suka sepet xboleh nanti qery marah..hehe..nak tau sape qery, sila baca blog sepet..
kenapa saya suka blog sepet? atau zackU?atau zuhana? hehe..sbb cara penulisan dia mmg sempoii..kelakar..mmg suka ah baca..hehe..
kalau saya tegur dia dalam fb, mmg dia akan balas..ai suka ok org yang tak sombong..hehehehe.. ;) kalau tak caye tgk sini.. KLIK
(seronok ckp org lain tak sombong, tp sy sendiri kadang2 org tegur kat chatbox xbls..hehe)



4) sis intan..sape yang suka sis intan angkat tangan jugak!
saya sangat suka blog sisi intan. comel. byk tips. byk cerita. suka baca cerita-cerita sis intan. sis intan jugak sgt-sgt tak sombong. hehe..ingat lagi masa awal2 saya berblog dulu, sis intan siap bagi personal tips melalui ym. dia bgtau kat mana nak ambik icon comel dan mcm2 lagi. pastu sis intan siap tolong saya masukkan nuffnang dalam blog saya ni..baikkkk kan sis intan? hehe..dan yg paling best, tqah pernah jumpa sis intan ni..wee.. ;) kalau nak tau, baca sini.. sis intan ni kecik sangat..comel je..jauh lagi kecik dari yg saya bayangkan..saya 3x ganda besar dri sis tau.. *malu* hehe..


5)neo si lampu neon.
isu-isu yang neo ketengahkan, selalunya HOT..tqah suka sangat baca..blog neo ni tqah pernah khatamkan sehari suntuk dulu..hehe..
tqah selalu je fikir, bestnya kalau tqah pandai menulis mcm neo..keluarkan je apa yang difikarkan, tp tqah tak pandai nak keluarkan apa yg difikirkan melalui kata2.. :(


6) kak hana.
bulan puasa ni sape2 yg masuk blog kak hana mesti menitik air liur..hehe..presentation makanan yang dia tunjukkan sgt memikat hati. byk resepi2 yg tqah nak cuba, tapi tak tercuba..hehe..dah la kak hana ni bersiaran dari Jepun. sangat jeles bila dia letak gambar2 dia dengan anak2 berjalan2 di Jepun ok!


sebenarnya banyakkk lagi blog versi perempuan yg tqah suka..dulu selalu blogwalking..sekarang ni bila tak ada masa, di cut kepada blog2 di atas je yg wajib terjah hari2..

jom kite sama2 terjah..mesti akan puas hati.. ;-) BYE!

•.★*... ...*★.• •.★*... ...*★.• •.★*... ...*★.•

11 ulasan:

Cik Fasyareena berkata...

haha..masuk jgk name i kn..:P

hah..sy suka bace blog SEPET!
sis intan mmg tecik..tp dia ckp kami same tecik..ye ke..haha..

nti nk wat gak la entry camni..

ore pn suke bace blog adik beradik sepet..as ceera & kak jemah..sempoiii abes..

black_mel berkata...

suka blog sepet...penah masuk jgk..tp dia mmg xlayan pun..huhuhu...

Tanpa Nama berkata...

eh blog liya pun ade la. heheee excited!

Mrs Nurul berkata...

waaah thankss tiqAHH..rasa macam diri dihargai pulak..hihi padehal aku tulis mengarut je ;) lol..anyway selamat menghappy kan diri berblogging..

;)

| SUE | berkata...

TQ t-qah....len kali tinggal jejak langkah ye...

akak pon suka masuk blog hanis ngan sepet....sempoi ajer diowang ni

Tanpa Nama berkata...

It is excellent idea. I support you.

Mr.PiNGu berkata...

blog hanis zalikha memang sempoi

Farizah Niat berkata...

terbaik..:)

Aku gadis pena berkata...

Singgah,baca dan follow di sini..salam perkenalan..

Unknown berkata...

hey.... jum lh singgah blog atin.... fatinaimi.blogspot.com ... singgah ea...

X.TJ3 berkata...

i like your blog. it is really interesting.
please follow my blog to
lifestyleandproblems.blogspot.com

jom kongsi link anda di sini! =)

HeartBeat