Selasa, 1 Jun 2010

konsert Melodi Cinta Rossa super duper best!

sejak hari Jumaat lepas, tqah berada kat KL selama 4 hari..
check in kat hotel Brisdale, Chow Kit..

motif utama kat KL:
1) ambil jubah konvo hari jumaat
2) konvo hari Ahad..

tapi, motif sampingan: pergi KONSERT MELODI CINTA ROSSA setelah saya menang peraduan oleh Pancaindera dalam FB..hehehehehe...gembira!!!


pengalaman ni sangat-sangat-sangat indah buat saya..
* seumur hidup xpernah tgk konsert, ni konsert pertama
* seumur hidup xpernah pergi Bukit Jalil, ni kali pertama
* seumur hidup xpernah jumpa Rossa, ni kali pertama


ramainya yang beratur nak masuk ke stadium...sy yang jakun ni cuma rileks dan melihat orang berpusu-pusu di tepi..



anggaran penonton: 4000 orang



tengok tu...Rossa dah nak muncul...Rossa, I love you!!!! (tiba2)



orkestra dari Indon...sangat-sangat-sangat best...



tarian dari kanak-kanak Permata...seronok!



ST12-tapi sy xtau lagu dia pun..bila dengar live, suara dia mmg sedap!hehe



tgk, bila balik jumpa ahkak Ziana..hehehe..



jeng-jeng-jeng....paling best! Rossa sgt peramah...rasa mcm xpercaya jumpa Rossa depan mata, dengar suara Rossa tepi telinga...hahahaha..


pewitt..diha tu..hehe..



konsert Melodi Cinta Rossa ni sangat menarik! walaupun ni kali pertama tgk konsert, saya sangat gembira sebab disajikan dengan konsert yang bermutu.. :-) dari awal konsert sampai akhir, langsung saya tak rasa jemu..hehehe..

ok, kat sini dulu..nanti saya cuba masukkan video dalam entri seterusnya ya.. :-) bye!


•.★*... ...*★.• •.★*... ...*★.• •.★*... ...*★.•

11 ulasan:

.cikfasya.(◕‿◕✿) berkata...

bestnye!

:: iManja :: berkata...

dah dtg kl tu tak reti nak ajak akak join ke tqah?...beshnyer konsert tu

Atilia berkata...

fuyoo bestnye kak. mhl la tiket die. huhuu

-atiQah- berkata...

iena:
mmg best iena..hehe..

-atiQah- berkata...

iManja:
ala...akak..kenapa xbgtau awal2..
kalau tak tqah ajak akak join..hehehe..

-atiQah- berkata...

atilia:
tiket die mmg mahal..
sbb org dpt tiket free je tuh..
kalau tak, xtau la dpt pegi ke tak..hehe..

ciEk NiENa berkata...

sonok nyer dapat g konsert rossa :)

wawan berkata...

bestnya dapat p!!!
tapi awat muka rossa nampak lain ha???

she_mah berkata...

bestnye dapat jumpe rossa depan2.. jeles nih..hehe :P

-atiQah- berkata...

cik niena:
memang seronok! hehehe..

-atiQah- berkata...

wawan:
mekap dia tebal sgt...tapi masa tgk dpn2, muka dia manis sgt2..senyum je memanjang..hehe..

jom kongsi link anda di sini! =)

HeartBeat