Jumaat, 4 Jun 2010

hari graduasi adalah hari yang membahagiakan

hai kawan-kawan...bertemu lagi kita di dalam rancanngannnnn..(ahh diam! takde apa2 rancangan! entah org baca ke tak blog ni)

minggu lepas, 30 Mei 2010 adalah hari yang bermakna untuk saya dan kawan-kawan! kami semua telah mendapat Diploma selepas 3 tahun berusaha..jom, layan gambar-gambar.. ;-)


28 Mei 2010...hari ambil jubah..lepas ambil jubah, terus kami semua rasmi dan posing-posing..hehehe



jiha dan teha..tgk, diorang berdua ni sangat gojes kan? :)



dalam dewan..kami semua saaangat gembira pada hari tersebut! tgk, gambar candid ni..tp sengih je memanjang..hehe..



kami-bertiga-penerima-Anugerah-Naib-Canselor..Alhamdulillah.. :)



abah cakap, 2 tahun lagi abah nak tgk anugerah kelas pertama pulak..erkk..insyaAllah..



umi sayang..tanpa kehadiran umi, kakak tak akan gembira begini.. :-)



sokongan mereka selama ini buatkan saya kuat..



terima kasih atas sokongan kamu-kamu-kamu yang sudi datang..sgt2 terharu..terutama bila dpt jumpa fai..



mereka berdua?? ni lagiiilah saya rasa terharu..diha sanggup datang dari Kelantan untuk saya..Hanif sanggup memandu jauh-jauh untuk saya..terima kasih kalian!



hadiah dari Mr Alien-diha n hanif-nurul-adikma-fai-umi-abah
terima kasih byk2! saya gembira sgt2 tau..



tapi agak ralat bila mereka berdua tak pergi..tapi takpe...2 thn akan dtg, ada lagi..hehehehe.. ;-)


BYE!

•.★*... ...*★.• •.★*... ...*★.• •.★*... ...*★.•

10 ulasan:

Ajim berkata...

Tahniah...

intanurulfateha (◡‿◡✿) berkata...

.tahniahh
.wahh anugrah naib canselor! =)

-atiQah- berkata...

ajim:
terima kasih.. :-)

-atiQah- berkata...

sis intan:
hehehe..terima kasih byk2 sis intan..

.cikfasya.(◕‿◕✿) berkata...

tahniah tqah..
nk jgk........~

husna berkata...

tahniah.....

mr alien bg ape ek??hehe...

terharu dgn fai je ke???dgn kami yg lain2 nie...huhu

she_mah berkata...

congratz tqah! ANC plak tu...best btul :)

-atiQah- berkata...

iena:
nak apa iena? hehehe..

-atiQah- berkata...

husna:
mr alien bagi teddy bear..hehe
dengan yg lain2 terharu sgt!
tapi dengan fai sgt2 terharu..hehe..

-atiQah- berkata...

cmah:
terima kasih byk2 cmah..jom kite usaha utk degree pulak..hehe..

jom kongsi link anda di sini! =)

HeartBeat