Ahad, 29 Ogos 2010

Impian manisku

sekarang ni, terdapat beberapa impian yang betul2 saya ingin capai:

1) Nak grad dengan first class honour..Ya Allah, semester lepas sangat2 teruk resultnya..main2 sgt.. :-( ada 3 ujian lagi yang perlu saya hadapi..tapi saya tak yakin untuk semester ni..semua subjek tinggi markah untuk soft skill, saya ni tak pandai nak bercakap, nak buat presentation..kalau hanya baca buku, insyaAllah saya boleh..


2) Nak ambil lesen kereta selepas hari raya..yang ni betul2 nak buat..dah umur 22 thn tapi masih takde lesen kereta..sepupu saya yang umur 18 thn dah ada kereta dah..waaaa... T_T

3) Nak meniaga macam-macam lepas habis belajar...nak belajar buat cupcake, cake, tart, brownies dan lain2..yang ni memang betul2 tak sabar!


tengok cc yang comel..geram sgt! lepas belajar tak nak buat dah cc yg dapat byk anugerah mcm ni..



ni tart mini..nak cuba buat masa cuti raya ni..nanti kite sama2 tengok dapat anugerah ke tak..hehe..


oklah kawan2..itu sahaja impian yang betul2 membara dalam hati setakat ni..hehe..bilalah nak penuhkan impian seperti dalam enti ni ya?


oklah..bye kawan2! selamat berbuka..

•.★*... ...*★.• •.★*... ...*★.• •.★*... ...*★.•

1 ulasan:

she_mah berkata...

tqah impian kita sama tapi cmah yang no 1 tu confrim tak dapat..huhu.no 2 tu dah ade, no 3 pun sama nak berniaga pas abis belajar. tapi bukan berniaga kuih cam tqah la..huhu

semoga berjaya k..amin

jom kongsi link anda di sini! =)

HeartBeat