Sabtu, 20 November 2010

persiapan untuk ke UK.

sebenarnya takde buat persiapan apa-apa pun, semua umi yang uruskan..hehehe..

1. passport dan ic. (ada)

2. pakaian. (dah simpan dalam beg)

3. hadiah untuk rayyan..hehe..




4. baju sejuk. semlm ke bundle kat wakaf che yeh. hehe. ada baju sejuk yang labuh je. tak sesuai dengan saya. tapi sbb ianya besar, saya beli je..



5. kasut untuk berjalan-jalan. dah beli semalam kat KbMall..



6. tukar duit. belum buat. huhu. sebab takde duit. camno? T_T mampu tukar rm100 je..jadi dlm 18pound je. sikit gilos..


lagi? emm, takde dah kot..hehe..




menyamar menjadi belon. menjadi tak? :p




hehehe...bye! :)


•.★*... ...*★.• •.★*... ...*★.• •.★*... ...*★.•

15 ulasan:

she_mah berkata...

bestnye dpt g UK..brp lama pg?hehe.cantiklah kasut tu tqah..

tiha berkata...

uk bestnya...nak buah tangan tau..hehehe

Minami berkata...

kakak..hehehe besarnye baju..jenuh la nk pegang dlm flight nnt..

εїз Cik Fasya εїз berkata...

bestnye.nk adioh deh..hehe
jaga diri tqah n semua..
t amik gmbr rayyan bnyk2..

-atiQah- berkata...

cmah:
pegi sebulan lebih cmah..hehe..xsbr nak jumpa anak sdare..

-atiQah- berkata...

tiha :

bolehh..ckp je nak apa..hehehe..

-atiQah- berkata...

Minami :
tulah kak min..yg ni je ada..hehe..yg lain2 kecik dkt kawasan perut dan punggung..hehehe..bhgn atas dah ok, bwh pulak tak ok.. :-(

-atiQah- berkata...

CF:

baik iena..hehehe..terima kasih.. :)
mesti doh nok ambik gmbr rayyan byk2..excited nok jupo dio..hehe..

mier@merr berkata...

nak ikottttt

IxoR@ berkata...

bercuti ? wahh seronoknya...

kat UK gi area mana?

safely journey ok...

;)

Jank berkata...

boleh jadik belon ye haha

-atiQah- berkata...

mier@merr:
hehe..jom2!

-atiQah- berkata...

IxoR@:

hehehe..tqah pun xtau area mana. haha. boleh camtu? nak g melawat abang kat sana. jadi ikut je mak ayah nanti..

-atiQah- berkata...

Jank:
menjadi tak? haa..berbakat tak saye? :p hehehe..

remizati berkata...

bestnyer dapat pegi uk...nanti letaklah gamba yg best2 yerkk

jom kongsi link anda di sini! =)

HeartBeat