Jumaat, 26 November 2010

HELLO KITTY EDITION: Purse and handbag

salam semua...hri tu tqah pernah cerita tentang purse hello kitty dan handbag ada kat sepetshop..ingat tak?

tqah beli 2 handbag, 1 purse..sengkek i tau...hehehe...tp minat punya pasal. kalau tak beli nanti teringat2. pastu bila tgk org lain beli barulah nak menyesal..time tqah beli ni, tqah ada kat dungun. tengah final exam. suruh sepet poskan kat mak. sbb susahlah kat dungun kalau posmen dtg tapi takde kat rumah, nak ke pejabat pos tu yang susah...



okay, jom kita cerita tentang handbag pertama.

BEG HELLO KITTY KECIL

comel gila! balik rumah pukul 2 pagi, sehari sblm raya haji..terus masuk bilik cari beg..cantik2..hehe..tp saya tak guna pun lagi, simpan dulu..hehe..tak sempat nak guna + sayang..

inilah ia..comel kan? suka suki je umi ckp saya beli utk adik..hehehe..oh tidak, ini tetap saya punya. (kedekut) sbb ni beg hello kitty. kalau beg biasa boleh je bg..hehe..



ini paling saya suka..simbol hello kitty..



ada tali panjang. mmg berguna. kalau time ni malas nak pegang, boleh jadikan mcm sling bag..hehe..



ni dalam bag..pun ada tulis hello kitty..suka tau! hehehe..




okay, jom kita tgk beg kedua.

HELLO KITTY HANDBAG


taraaa...inilah dia..cantikkkan? hehe..ni bkn beg yg saya beli, tapi ni mr alien hadiahkan..hehe..tp sy yg mintak..haha..boleh? :p saya berkenan sgt dgn beg ni, pastu tanya mr alien, tak nak belanja saya ke..hehe..tak malu kan? pastu dia ckp, okaylah..jd hadiah hari jadi...hehee..suka dapat hadiah yang kita minat mcm ni.. :D



ni bahagian dalam. ada tali panjang jgk..pastu suka dgn print hello kitty tu..comel sgt! luar dalam hello kitty..



hello kitty sangat comel! beg ni terus saya guna time raya haji. raya saya sangat bermakna dengan beg hello kitty. hahaha..



jom kita tengok yang ketiga pula..

PURSE HELLO KITTY

ni bahagian depan.


ni bahagian belakang


ni dalamnya..designnya memang terbaik!

sukaaa sangat dengan purse ni..dah la purse yg saya ada dah buruk. bila ada purse ni, sukaaa sangat! hehehe..



kepada sesiapa yang nak purse hello kitty mcm saya, tgklah kat sepetshop. ada stok lagi purse hello kitty. bag dah takde sbb saya rembat semuanya.


senang sangat deal dgn sepet, dia melayan je saya. hehe, sampaikan ada berpuluh2 email sepet dlm inbox saya. menandakan saya merapu pun sepet layan. hehehe.. :p sepet, nanti letak lagi tau beg atau apa2 yang hello kitty tau. yang kiut2. tapi jgn letak sekarang, letak 2 thn lagi..time tu dah ada duit..hehehe.. :p kalau letak sekarang menangis tak berlagu la kite tgk orang lain beli.. hehehe....

sekarang ni sepetshop bkn ada purse sahaja. school bag pun ada. mcm2..jadi apalagi, pergilah tgk kat sepetshop! :)

•.★*... ...*★.• •.★*... ...*★.• •.★*... ...*★.•

8 ulasan:

Sepet berkata...

tq tiqa..hehehe! kite nak copy la eNtry ni..hikhik! syg tiqa!

Cik Fasyareena berkata...

ore pn suka bnd2 comel gni..tp disebabkan faktor usia dan faktor keje neh,jd kena limitkan semua neh..tkt kena suko budok jah..

-atiQah- berkata...

zack_u: ayakk..seganlah kite kalau mcm tu..hehehehe.. (segan yg ngade2)

-atiQah- berkata...

iena: oghe pun ado jgk mikir gitu. takut org kato mcm bdk2..hehe..tapi, bilo oghe duk cari2 pasal hello kitty ni, oghe jd xmalu..sbb dio jenama antarabangsa. mksdnya bkn stakat utk bdk2..hehe.. :D pahtu meme fanatik dooh so..hehe..

FiQa IzZan berkata...

http://thingzgarden.blogspot.com/
the bestt shop that u cn get hello kitty stuff! love it~

Tanpa Nama berkata...

tiqah...akak pun minat helo kitty gak..rs nk kenal la tiqah...bleh?

-atiQah- berkata...

boleh kak..cubalah add sy dlm fb, ataupun email sy..jd sy boleh bg contact number sy. :) atiqahkj@yahoo.com

Unknown berkata...

wah..macam anak akak..laa sk sgt hello kitty

jom kongsi link anda di sini! =)

HeartBeat