Rabu, 25 Ogos 2010

Cinta Kirana di Astro Ria

sape tgk cerita ni angkat tangan cepat!!

suka tgk cerita ni..best.. :-) ria ramadhani sgt cantik..suka tgk dia dlm cerita ni..
baik dan kasar..jauh berbeza dengan watak antagonis yang dia selalu bwk.. :-)


lagu tema sinetron Cinta Kirana:

Lirik Lagu Yovie & The Nuno – Dia Milikku

semula ku tak tahu
engkau juga kan ingin memilikinya
bukankah ku lebih dulu
bila engkau temanku
sebaiknya tak mengganggu

reff:
dia untukku, bukan untukmu
dia milikku, bukan milikmu
pergilah kamu, jangan kau ganggu
biarkan aku mendekatinya

kamu tak akan mungkin mendapatkannya
karena dia berikan aku pertanda juga
janganlah kamu banyak bermimpi, oooh

dia untuk aku

bukankah belum pasti
kamu juga kan jadi dengan dirinya
dia yang menentukan
apa yang ’kan terjadi
tak usah mengaturku

reff2:
dia untukku, bukan untukmu
dia milikku, bukan milikmu
lihatlah nanti, lihatlah saja
biarkan aku mendekatinya

kamu tak akan mungkin mendapatkannya
karena dia berikan aku pertanda juga
janganlah kamu banyak bermimpi, oooh
kusarankan engkau mundur saja, ooo

repeat reff
repeat reff2

dia untuk aku
bukan, dia untuk aku


harap2 sinetron ni tak meleret2..biarlah best dr awal sampai akhir..mcm cerita benci bilang cinta..tak meleret2 sgt...tak larat dah nak tgk sinetron seperti sinetron Intan Sekar Cahaya.. T_T


oh ya..inilah hero dan heroin sinetron Cinta Kirana:



mykata2: disebabkan sejak bulan Ramadhan ni saya tiap2 minggu pulang ke Kelantan, setiap Sabtu mesti congok2 dengan TV 5 jam marathon sinetron Cinta Kirana ni.. :p
•.★*... ...*★.• •.★*... ...*★.• •.★*... ...*★.•

6 ulasan:

::Mamalyna:: berkata...

tak penah tengok lagi citer nie

Gadis H berkata...

mmg besh... lyn... paling pntg heronya sgt cute... ^_^

puan farah berkata...

besh..selalu tgk cite ni..sampai msk utk berbuka pun awal2 sbb taknak miss cite ni....

-atiQah- berkata...

mamalyna:
cubalah tgk mama.. :-) best jugak, tp sekarang dah kurang best.. :p

-atiQah- berkata...

gadis H:
hehehehe...tulah..yg plg penting hero kiut..suka tgk.. :p

-atiQah- berkata...

puan farah:
mmg best cerita ni..lebih2 lagi siarannya nak dkt berbuka..tak bosan nak tggu berbuka..hehe.. :p

jom kongsi link anda di sini! =)

HeartBeat