Sabtu, 2 Januari 2010

Hanis Zalikha, the famous and humble blogger

Hanis Zalikha, the model that blogs, or the blogger that model..macam terngiang-ngiang ayat yang diucapkan oleh Hanis Zalikha dalam Hips TV, di TV9 dan yang dituliskan dalam penerangan tentang blognya di nuffnang..

semalam, bila Hanis Zalikha keluar di ruangan Sabtu di Berita Harian, terus saya meroyan-royan dekat mak suruh beli berita harian walaupun ketika itu mak dah beli 2 keping surat khabar metro dan utusan Malaysia.. =p

Hanis Zalikha seorang yang matang, dan kadang2 penulisannya di blog menjadikan sumber inspirasi untuk saya.. :-) hehe..

saya memang sukaaaa sangattttt Hanis Zalikha..kalau sape2 yang pegi kat blognya, memang akan terus jatuh cinta dengan gaya penulisan dia..sebab tu la dia mampu memperolehi rm3000 pendapatan nuffnang, dan saya hanya rm50 untuk setahun.. T_T

dan, seperti yang saya kata, Hanis memang humble, bila dia dapat biasiswa JPA, setelah saya memberitahunya tentang JPA di facebooknya:


BYE!


•.★*... ...*★.• •.★*... ...*★.• •.★*... ...*★.•

terima kasih kerana membaca entri di blog ini..
(^_^)v

jangan lupa untuk sertai contest HIDUP BERANI UNTUK GAGAL
=)

3 ulasan:

✿ Cik Cimi berkata...

if u dont mind..
bleh bg link bblog dy x..

-atiQah- berkata...

boleh2..ni link dia:
http://inibelogsaya.blogspot.com

cik kedondong berkata...

blog die mmg best kan..macam simple je..and she's pretty-down to earth-model-blogger..she's beauty with brain

jom kongsi link anda di sini! =)

HeartBeat