Isnin, 2 November 2009

cuti-cuti Malaysia

saya akan ke KK dlm 15-17 november nih..

ada sape2 yang boleh bagi maklumat ttg KK? :-)

for my first time:
-pergi dgn duit sendiri
-pergi tanpa family
-pergi bersama kwn2...


amat terujaaaaaa......




p/s: teringin nak pergi Langkawi dan JB...ada sape2 yang nak teman?? pssttt...jom diha! hehe.. :-D

5 ulasan:

imHepPie berkata...

apsal murah sgt x aci laa..tdo mana??n amik flight ape...nk g langkawi??jom3 da dkt tuh

mr.panda berkata...

heh. g langkawi bwk seratus jah leh idup 3 hari dua malam kalau g 5 org. tidak termasuk shopping.
g jb tempat husband dier. =P

-atiQah- berkata...

mimie: murah sbb time tu tempah awal..hehe...nak pegi bln 11, bln 5 dah tempah...tido kat tune hotel je..rm148 utk 3hari 2 mlm...ambik 2 bilik utk 5 org... emmm, jom2 pegi langkawi..hehe..

hisyam: dr perlis nok g langkawi meme la seratus bleh hidup..hehe..kalu dr klate ni perjlnan pun brapo doh..hehe.. :-p
emmm...husband tu gapo eh? haha..

Rara berkata...

slmt bcuti.. :D

sof berkata...

saya selalu g k.k. cdgan duk di area api2 coz dkt dgn pasar pilipin..nak ke manukan nek di jeti dkt pasar basah, murah sikit,kalo di jeselton jeti mahal sikt.pastu lebih baik sewa keta coz kalo nek teksi agak mahal, ke airpot pun dah rm20 belum ke tempat lain..kalu nak ke gng kinabalu singgah di pekan nabalu ,,cantik..pastu g pasar kundasang li cendawan..ops kalo sewa keta amek dg driver agak mahal tapi elok kalo tak biasa ngan jalan2 disana..g la kk memang best..sygku tertinggal di puncak kinabalu ehhehe

jom kongsi link anda di sini! =)

HeartBeat