Sabtu, 23 Januari 2010

doraemon kecil!

kamu ada baca entri saya yang sebelum ini? saya ingin tambah satu lagi yea yea..yea yea bila balik rumah dapat pegi jalan-jalan dengan keluarga.. :-)

semasa jalan-jalan tadi, umi berhenti sekejap untuk membeli halwa mangga.. kemudian, saya nampak ni, terus saya beli!


buku doraemon! selain saya memang peminat doraemon sejak kecil dan komik doraemon adalah komik pertama yang saya baca, apakah yang menarik perhatian saya?

tengoklah saiznya...saaangat kecil dan comel! hehehe..rm1 satu.. :-p sesuai untuk membuat ujian penglihatan untuk diri sendiri dan juga membawa kemungkinan kerosakan mata.. :-p

kamu pernah tak tgk komik doraemon yang tiba-tiba jadi kecil disebabkan lampu kecilan? kalau pernah, nampaknya saya seorang saje yang jakun.. T_T

bye!

•.★*... ...*★.• •.★*... ...*★.• •.★*... ...*★.•

12 ulasan:

M O N I C A berkata...

lama x tgk komik..hehehe..

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ berkata...

wah halwa mangga la mak die beli..
sedapnye..pernah makan halwa betik je..sangat sedap...

she_mah berkata...

cmah pun peminat tegar doraemon gak! ada koleksi 1-44..tp banyak gak yg ilang sebab kazen mazen pnjam tak pulgkan balik..uhuks.. ade tengok yang komik doraemon kecik tapi dalam bahasa cina je T.T
murahnya rm1..tu dlm bm ke tqah?

intanurulfateha (◡‿◡✿) berkata...

.suke ceta doremon
.dlu suke beli dan bace! :)

NurShahFamily berkata...

ye la nur pun lama tak baca komik hikhikhik .. kengkadang tu terjumpe baca gak hahhaahha..

chykeenzachary berkata...

cool..

-atiQah- berkata...

monica,
baca komik best! hehe..

-atiQah- berkata...

cik aidacomel,
memangggg sedap halwa mangga..
hehe..halwa jambu batu dengan halwa kiwi pun sedapp.. :-)

-atiQah- berkata...

cmah,
sama la kite cmah..tqah ada dr 1-45..yg no 21 yg paling tqah suka baca masa kecik..hehe..
tqah pun ramai yang pinjam sampaikan byk yg hilang.. T_T

dalam bm cmah..sbb tu tqah beli..seronok baca..hehe..

-atiQah- berkata...

sis intan,
tqah pun memang sukaa cite doraemon..hehe..

-atiQah- berkata...

NurShahFamily,
memang best baca komik! hehe..

-atiQah- berkata...

chykeenzachary
baca doraemon cool kan?? :-p

jom kongsi link anda di sini! =)

HeartBeat