Selasa, 16 Jun 2009

saya kepenatan..

adooiiiii...

penatnya hari ni..

bestnya kalau ada org tlg urutkan belakang yg lenguh ni.. :-p

nak wat entri baru sebenarnya..

tp saya ketandusan idea..

cerita2 yg ada dlm kepala saya ni semuanya cerita2 yg panjang..

nak buat, tp sbb terlampau penat jadi terhasillah entri yang tiada apa2 motif nih.. :-p


p/s: sape2 nak gantikan saya keje esok?? :-p (kalau umi tahu ni mesti kena marah...keje kena ikhlas, katanya.. )

p/s lg: kwn2, kalau ada dtg kat husm, kontek2 lah saya..kdg2 masa tgh xde keje saya bosan keseorgan..

4 ulasan:

░♥si lampu neon♥░ berkata...

meh la aku urut. tapi pakai mesin bajak tanah. ada mauu?

beliamuda berkata...

kalau tak letih kerja, itu bukan kerja namanya..

-atiQah- berkata...

neo: mau2...tp kena cuba buat kat neo dulu..hehe..

nifi: tu lah nifi...kalau xpenat keje, bkn keje namanya...tp keje tqah ni lain sket..sbb lbh gunakan tenaga drp otak..huhu..mcm kelas kitchen..dulu sekali sminggu pun dah penat..ni hari2..hehe..xpe2, harus semangat! :-p

teha berkata...

kalo boring mehla dtg kfc sini tlg kite..hahaha

jom kongsi link anda di sini! =)

HeartBeat