Jumaat, 19 Jun 2009

entri yang tidak senonoh

















adakah anda nampak apa2 yang tidak senonoh di dalam gambar2 di atas?
gambar2 di dalam entri tidak senonoh ini diambil oleh adik yang tidak senonoh dan menyebabkan saya juga menjadi seorg yang tidak senonoh kerana menyiarkan entri yang tidak senonoh ini..

apakah maksud senonoh?? :-p



p/s: saya tiada idea yang baik sebenarnya nih..hehe..

10 ulasan:

Cik Rara berkata...

weeee....besh la entri ni..psni wt entri sal arnab y tgh melepas plak..kn chumel..hihi.. :)

naqiah berkata...

huhu.
xphm~

-atiQah- berkata...

hehehe...xpaham naqiah? tu kucing oghe duk tgh melepas..xsenonoh ke tuh.. :-p

cik rara...saya xde arnab..belikan utk saya satu..hehehe.. :-p

beliamuda berkata...

makin byl disebut, makin pening dibuatnya~~

she_mah berkata...

walaupun tidak senonoh, tapi kucing itu sangat comel. geramnye tengok kucing tu..haha

husna berkata...

kucing tqah ke???comel dan sihat...nama dia ape???

iqafi berkata...

ayarkkk..tk baik ooo skodeng die..hikhik

-atiQah- berkata...

nifi: mmg sngaje nak wat org pening..hehehe..

cmah: hehehe...kucing tqah tu pemalas tau cmah..tp tqah mmg tersgt syg dia..syg sgt2..

una: a'ah una..itu kucing saya..hehehe..nama dia raja..masa dpt kucing ni dulu, umi dgn nenek minat kat cerita 'putri yg terbuang'..heronya nama raja dlm cerita tu..hehe..

iqa: xpe2..skali skala skodeng..hehe..

mira berkata...

subhanallah.. ke mana tumpahnye kuah kal0 bkn ke nasi. sah tuan dio gni jgk..muahaha

-atiQah- berkata...

tidak mira..tidak..hahaha
tuan dio baik mira..bkn xsnonoh supo si raja nih..
raja tension do'oh sbb tuan dio tersgt baik, sbb tu dio memberontak dgn wat bendo2 xsnonoh gitu.. ;-p hehehe..

jom kongsi link anda di sini! =)

HeartBeat