Sabtu, 6 Jun 2009

sekali lagi~I'm the best!!!!


yea...yea...dpt score baru.. ;-p

alangkah bagusnya jika saya dapat tumpukan perhatian berjam2 seperti bermain game madcaps ni ketika saya belajar..hohoho..

7 ulasan:

iqafi berkata...

wahhh..terer la tikah..akak kalo main ni..dapat ciput je score

-atiQah- berkata...

cuba main yg arcade..
senang nak dpt score byk..tp kena cpt..gunakan semua talian2 hayat yg dia bg mcm bom dan lain2 tu.. ;-p

~Firsya~ berkata...

waa,hebat la tiqa nie...chaiyok2x...

░♥si lampu neon♥░ berkata...

hebat la tu heheh

irbika berkata...

congrat! kalau la belajar semudah itu, ramai la makluk Allah berjaya dmukabumi ni... tapi games tu tak senang pun, susah! kira anda dalam kategori ginus lah! genius games! hehe

P/s: thanks lawat blog sayer!

husna berkata...

wah..sekali lagi nampak nya....hebat la...

-atiQah- berkata...

irbika: hehehehe...genius game... :-) sy pun akan usaha sggh2 jgk, utk jd genius dlm pelajaran jgk.. ;-)

husna: una..mainlah jgk...mesti una dpt lawan.. ;-)

jom kongsi link anda di sini! =)

HeartBeat