Jumaat, 19 Februari 2010

peminat komik...anyone??

saya seorang pengumpul tegar komik...ada sape2 kat sini minat komik jugak? =)


jom lihat koleksi komik-komik saya.. :-)




koleksi pertama: Bara Api Recca..ni bukan yang saya punya..tapi yang adik saya punya..tak pernah cuba baca pun cerita nih..hehe..sbb tu tak byk, saya tak ghairah nak kumpulnya.. :-p




koleksi kedua: Doraemon..hehe..byk volume yang hilang, sbbnya org pinjam pastu tak pulangkan balik...Doraemon ni komik paling tua dalam rumah saya..sejak abang sulong sekolah rendah lagi dah mula kumpul..




koleksi ketiga: Penyiasat remaja dan conan esidi khas. penyiasat remaja ni sebenarnya banyakk yang saya ada dulu..tapi umi pegi buang ataupun umi kemas2 bagi kat orang..hehe..sbbnya, saya malas nak kemas masa kecik2 dulu...sama mcm Nobita T_T





koleksi keempat: Conan. Adik saya yang perkenalkan Conan nih..masa awal2 tu terus-terusan ckp kat adik tak nak baca Conan, sbbnya penyiasat remaja lagi best..hehe..tapi lama2 saya yang addict dgn Conan. sampaikan tiap kali pegi Popular mesti cari Conan, untuk lengkapkan koleksi.




koleksi kelima: Koleksi yang paling saya sayang dan suka. Dik Cerdas Crayon Shin Chan. Suka sangat! kawan2 sekarang ni selalu geleng kepala tgk saya semangat membaca Shin Chan. hehe!




koleksi keenam: Komik Graphic dari Gempakstarz. Komik ni saya mula kumpul ketika saya berada semester 2 diploma..2 thn yg lepas.. :-) tengok...berapa byk duit yang saya dah habiskan untuk buku...kalaulah saya simpan dalam ASB, mesti dah beranak duit tu.. :-p hehehe..tapi saya tersangat-sangat suka komik gempakstarz ni...ada yang menyentuh hati, ada yg mcm kene kat btg hidung sendiri..tp ada jugak yg tak best, dan sgt menyesal kerana beli...

bila saya dapat baca komik baru, rasa tersangat bahagia! lepas buat semua kerja, assignment, terus bukak komik baru dan baring atas katil....ooooo....sangat bahagia!



nilah semua koleksi saya... =) jom kawan2 kita kongsi hobi! :-)


•.★*... ...*★.• •.★*... ...*★.• •.★*... ...*★.•



•.★*... ...*★.• •.★*... ...*★.• •.★*... ...*★.•


11 ulasan:

~ نورحياتي ~ berkata...

wahhh..
banyaknya komik..
dulu kecik2 suka bca tp skg tak suka..hehehe..

Hasyiya karimah adli berkata...

hei! sy pminat komik jugak. smua komik sy layan. haha. berbakul2 komik kt umah tu ha :D

imHepPie berkata...

suka baca tpi x suka beli pinjamla ley???haha

-atiQah- berkata...

~ نورحياتي ~ ,

saya masa kecik2 dulu jarang baca komik, besar nih baru bersemangat baca komik..hehehe..

-atiQah- berkata...

Hasyiya karimah adli,
wah..
sama2 peminat komik ye kite..
nanti buatlah entri pasal komik..hehe..
nak tgk jugak koleksi komik.. =)

-atiQah- berkata...

imHepPie,
mimie..pinjam xboleh..sewa boleh..hahahaha
(gelak jahat)

monica berkata...

byknya komik..:)

black_mel berkata...

wahhh...xde la bnyk smpai mcm tu skali...majalah apo? xde ker?

Seng berkata...

tiqah!!!penyiasat remaja tu feveret ore..ore ado blakow buku dio..crito katun dio pn ada...crito real dio pn ada!!hehe

Lov Note berkata...

wah hbt..mmg byk komek2 ni..kak lov pn xbyk cmni kot..^^

Syarifah Wafa berkata...

Sy pun kumpul shin chan jgk.Skrg
mmg ssh nk dpt

jom kongsi link anda di sini! =)

HeartBeat