Khamis, 16 Jun 2011

Ada apa dengan FanPage Oreo Malaysia

Semalam saya klik iklan oreo kat sidebar sebelah ni, masuklah kat FanPage Oreo Malaysia. menarik!


dulu-dulu, saya tak berapa minat oreo. sebab saya tak minat susu. hehe. kan iklannya putar-jilat-celup-makan tu. kena celup dalam susu. jadi bila makan oreo semata-mata tanpa celup tak rasa best pun. hehe. lagi nikmat makan biskut Lexus chocolate.


tapi sekarang saya obses dengan oreo. sebabnya, banyakk resepi yang boleh dibuat dengan oreo, sangat sedap pulak tu! contohnya:







Oreo cheesecake (maaf, food presentation tak menarik)



sekarang bila pergi Tesco atau mana-mana supermarket, mesti saya tak akan lupa untuk borong oreo banyak-banyak. heehe..saya juga obses untuk kumpul free gift oreo contohnya:


oreo tupperware..


dan baru-baru ni saya dapat oreo cup, tapi cari dalam google image tak jumpa. beli 2 bungkus biskut oreo free satu cup. 8 bungkus saya balun beli~hehehe..



bila bukak fanpage Oreo Malaysia semalam, excited sangat! sebab ada ruangan resipi!




macam-macam resepi yang ada.



yang paling menarik, koleksi resepi-resepi pai.



bukan hanya ada resepi, sesetengah diberikan jugak video cara-cara untuk membuat. menarik kan??




jadi apa lagi, silalah ke oreo malaysia. :)



p/s: teringin nak buat resepi-resepi pai.. :)




1 ulasan:

run.ittazi berkata...

leh nak tau resepi oreo cheese kek tu x?

jom kongsi link anda di sini! =)

HeartBeat