Selasa, 21 Jun 2011

Kelas Continental Cake di Kota Bharu

Sekarang ni saya semangat betul nak belajar buat kek. sebab kalau kek-kek yang saya pandai cuma sikit..contoh kek yang saya dah selamat buat:

kek coklat



kek peach



kek red velvet


dan beberapa kek yang koman.


pastu semalam baru je balik dari belajar buat kek hantaran dari najahbakery.com


nilah hasil tangan saya, dengan bantuan kak najah. hehe. perlu byk praktis lagi. terima kasih kak! :)



tadi saya google gambar-gambar kek continental. cthnya:

- chocolate indulgence
- opera cake
- rainbow cake


dan macam-macam lagi. geram betul nengoknya. saya lemah betul kalau tgk2 gambar kek. terus cari kelas.


Alhamdulillah, saya jumpa kelas di Kota Bharu pada 7 dan 8 Julai ni. confirm saya join! hehe..



doakan saya ya! :)





5 ulasan:

Mir berkata...

bangganyaa i ade kwn cm tqah nihhh,,rajin sumguh las!baguhh3.. keep it up tqah!heee

εїз Cik Fasya εїз berkata...

betul2..goodluck tqah..berjaya dh saim ore ni..

aisyah berkata...

mau bljr gk...
kt mne n bile tu?

Benrauf berkata...

ya Allah sedapnya...hampir terembes kelenjar saliva aku.

Ardini Humaira berkata...

wahhh bestnye Tqah... dni tak jumpa kelas.. sobss... teringin gak nak join...

p/s: tqa dni wat free 1 bulan dulu taw... nanti dni wat review. hehe lom sempat minggu ni

jom kongsi link anda di sini! =)

HeartBeat