Jumaat, 17 Disember 2010

gambar perkahwinan Marion Caunter dan SM Nasarudin

perkahwinan diorang ni sangat grand. orang kaya. hehe. satu2nya syarikat TV yg boleh buat liputan cuma syarikat E-News Asia..syarikat lain tak boleh. tapi dapat jugak tqah cari beberapa keping gambar diorang. sangat grand! cantik! tapi kalau tqah, langsung tak mengimpikan majlis mcm tu..yelah, kenalah ukur baju di badan sendiri. ye dop? hehe..

ini gambar2 diorang:










cantik betul! SM Nasarudin tu abang Nur Nadia yg perkahwinan ala2 fairy tales tu kan?

kredit: wawan, oh bulan, rotikaya

2 ulasan:

teha berkata...

ramai yg kata muka marion x berseri ms ni..memang tak berseri pun..biasa je..harap2 dah masuk islam ni jg a sikit pemakaia.jgn islam sebab nak kawin je..nauzubillah...

mlle tqa berkata...

adek dye kawen pon best.sweet je :)

jom kongsi link anda di sini! =)

HeartBeat