Jumaat, 17 Disember 2010

nak kirim perfume dari UK tak?

salam semua...
nak tau tak...tqah sukaaaa sangat perfume! hehehe...rasa nak beli semua..tapi manalah ada duit kan? hehehe... :p

tqah rasa, perfume kat sini murah2. kalau yg ada offer. jadi kalau sape2 yang nak kirim, bolehlah berbuat sedemikian..

bagitau jenama perfume yg anda nak, berapa ml..
tqah cuba cari dan bgtau harga..kalau murah, boleh on.. :)


tapi..tapi...tqah akan hantar perfume ni dengan kargo. jadi dalam bulan 2 baru dapat. ok tak? hehe..

pastu, kalau confirm nak beli, bank in duit dulu ye..sbb tqah duit pun xbyk.. :) harga perfume tu selepas tqah tambahkan rm5 untuk poskan perfume kat korang.. :D


nnti tqah cuba letak2 perfume yg tgh offer..


6 ulasan:

m!sZ zAL!nA berkata...

rase cam nak kirim... tiqah suggestkanla perfume yg murah n wangi erk

me suya berkata...

allaaaa.. kalau kirim tak dapat eyh hujung bulan ni?

aima in luv berkata...

wahhh,,,, bestnya.. teringin nk pkai purfume overseas.... tp halal x??

Ya ALya berkata...

salam.lari tajuk sikit boleh tak?

tiqah : Fridge magnet murah2 kt Uk ada tak?kalu berbaloi nak kirim banyak,sb memang buat bizness

kalau tiqah jumpa gtahu harga brape yer....tak kisah la dr mana2 nama tempat....

::m!SS edURA hanUM:: berkata...

cam berminat
nanti tqah letak pic perfume tue yer

m!sZ zAL!nA berkata...

tiqah, akak nak channel no 5 tp survey harga dulu brape erk

jom kongsi link anda di sini! =)

HeartBeat