Jumaat, 9 Oktober 2009

Old-school loving style


baru saja baca blog Hanis Zalikha, dia ada sebut ttg old-school loving style..

yang membawa maksud, bila berada dalam perhubungan, perhubungan itu adalah serius dan ingin menuju ke arah perkahwinan.

bukannya berada di dalam perhubungan untuk menunjukkan siapa yang lebih HOT, untuk mengisi hati yang sunyi dan sebagainya..

saya harap, saya berada dalam "old-school loving style" ni..insyaAllah.. :-)
itulah yang saya harapkan, berada dalam perhubungan untuk serius selama-lamanya, sehingga akhir hayat...



ok, saya ada soalan untuk para pencinta di luar sana, kenapa perlu berada dalam perhubungan yang ramai sehingga 2,3,4 dan lagi..kenapa perlu x serius untuk berada dalam perhubungan? jika ingin kenal hati budi, berkawanlah hingga seribu, xperlu xsempat berkawan tetapi terus ingin berada dalam perhubungan? :-)


kepala saya bermain2 soalan mcm tu sekarang ni. pemain perhubungan, apakah yang dia dapat? saya kenal ada seorang yang beritahu dirinya akan berkahwin tak lama lagi, tapi masih sms pada perempuan lain tengah malam, dan berabang sayang. T_T



mykata2: saya tahu motif utama entri saya kali ini xdapat dibaca.. T_T

1 ulasan:

Rara berkata...

ntahla tiqah..skg mg cmni..susah lor mao crik org y btol2 setia ngn psangn die..

jom kongsi link anda di sini! =)

HeartBeat