Khamis, 22 Oktober 2009

oh, saya sungguh penat!

sebab tak nak blog saya ni terbiar, saya cuba jugak untuk update...hehe..

sekarang ni saya tgh buat report latihan industri saya..byk sgt yang tak siap lagi..
sebelum ni saya mcm yakin je saya dapat buat, tp sekarang mcm turun semangat tu...saya jadi takut sgt2...saya mcm tak tahu apa2, dlm kepala mcm tak ada apa2... T_T

saya jadi tak yakin saya mampu siapkan..sgt tak yakin...

petang tadi, saya pergi jumpa lecturer yang akan jadi panel saya ketika presentation...
sebelum ni saya dapat tajuk yang susah, lepas tu saya minta tukar sbb tajuk tu mcm saya tak sempat nak cover tajuk tu ketika LI..

mula2 lecturer tak bagi, pastu dia bagi...sepanjang tempoh sebelum dia bagi tu, mcm2 dia tanya, tapi satu pun saya tak dapat jawab...dalam kepala ni, 'ALAMAK!! KENAPA DENGAN AKU NIII????" Ya Allah, jadi mcm takut sgt...saya mcm tak tau apa2.. :-(

lepas tu, lecturer tanya soalan lebih dari expectation saya...mcm apa yang dia tanya saya tak tau apa2...saya mcm baru sedar dalam mimpi...selama ni yang saya fikir, yang saya harap semuanya jauh berbeza dari realiti...Ya Allah....memang sangatttttt takut.. T_T



mykata2: hehe..sungguh tak best blog ku ini, sekadara luahan apa yang ada di dalam kepala..

Tiada ulasan:

jom kongsi link anda di sini! =)

HeartBeat