Sabtu, 3 Oktober 2009

makeover!

kerana telah masuk bulan yang baru, saya keluar dengan wajah yang baruuu..

bukan saya yang berwajah baru, tapi blog saya yang berwajah baru?

setelah susah payah menyiapkan, walaupun sebenarnya tak susah sgt dengan bantuan tutorial dari sis intan, saya mendahulukan ribuan terima kasih kepada sesiapa yang sudi komen..

emm, paling buruk ialah header..haha..masa buat nampak cantik, tp tgk balik mcm hodoh..pastu nampak cantik balik, pastu hodoh balik..kesimpulannya nanti ada masa saya akanb buat header baru.. :)

ok, jadi silalah komen kalau ada pandangan..amat dihargai...terima kasih.. :)




mykata2: bilalah saya akan berwajah baru? :p

7 ulasan:

imHepPie berkata...

ok what header tu..tpi lgi elok kalo rotate jdi gambo tegak kot

she_mah berkata...

wahh...cantik dah make over blog.
good job
:)

Seng berkata...

comey layout tikah..sdap mato memande!!hehehe

naqiah berkata...

sh0mey tqah!
sesh0mey tqah~
hehe.
;)

Rara berkata...

wahh..sume baru ehh..t tiqah lak brubah jdik baru.. :D

beliamuda berkata...

patut la berwajah baru.. :)

-atiQah- berkata...

hehehehe...terima kasih semua.. :) mimie, kwn tqah pun ckp lagi elok wat tegak...hehehe...tp mcm malu nak wat tegak... :p

emm, bilakah saya akan berwajah baru?? :p

jom kongsi link anda di sini! =)

HeartBeat