Isnin, 12 Oktober 2009

tiru-tiruan

layaannnnnnnnnn...........

















emmmm, poster filem Malaysia ada x yang tiru-tiruan mcm ni??


credit to: forum cari

8 ulasan:

Rara berkata...

whooo..mne crik ni? asenye msia pn ad gk ni..hehe

penaberkala berkata...

ish3,sbijik2 kot sama..

beliamuda berkata...

biasalah.. poster filem banyak guna style yang sama.. filem malaysia pun ada jugak kot.. cme kita yang jarang tgk poster filem malaysia.. kan2? :)

imHepPie berkata...

haha sbijik siott...

apeda...kasi tacap2 sket la..

cik syazni berkata...

lol!

dasatnye mereka meniru!
keh keh!

Lady B berkata...

a,ahla..same..
hebat nye!
hahaaa
btw, best entry ni~

-atiQah- berkata...

rara: hehe..dpt dr forum cari..emm, kite mcm xperasan sgt dgn poster2 filem ni..rasa mcm nak cari je, ada ke poster filem m'sia yang tiru-tiru mcm ni..

penaberkala: a'ah kan? ada yg mcm tiru betul2, ada yg mcm ubah2 sket..

nifi: yup..kite yg jrg tgk poster filem malaysia..mgkin adajgk yg tiru-tiru mcm ni..hehe

mimie: masa mula2 tgk mcm tu jgklah reaksi kite...hehe..

cik syazni: hehe..mereka mmg hebat meniru, bkn poster saja, ada sesetgh tu jln cerita pun sama..tp m'sia kite pun ada jgk yg mcm tu, tp xde la mcm sama 100%..hehe..

lady B: hehehe...mmg best tgk kesamaan tuh..hehe..

♣haNie♣ berkata...

pehh..
kopipes..
harus la malaysia pn ade jgk.. :P

jom kongsi link anda di sini! =)

HeartBeat