Rabu, 10 Ogos 2011

streamyx korang bermasalah ke tak?

Salam semua..

korang ada masalah dengan streamyx tak? sebab kat rumah saya, bila malam je tak dapat guna. kalau pagi2 ok takde masalah. sekarang ni tm ada buat penyelengaraan apa-apa ke tak? ataupun memang rumah saya je yang bermasalah?

nak call tm pun tak sempat. sebab siang hari waktu pejabat saya sibukkk.. :P malam2 je dapat online, tapi streamyx pulak buat hal. guna broadband, line sangat al-lembabun. :(



2 ulasan:

ILA HonEyBuNNy berkata...

ok ja streamyx dekat rumah neh...

cuba tanya tm...kalau guna berukband mmg lembab kan..huwawaw

Nur Farah Hani berkata...

tak gune streamix.. hehehe..

jom kongsi link anda di sini! =)

HeartBeat