Sabtu, 20 Ogos 2011

kenapa dengan blog saya ni? tolong saya.. :'(

Sangat risau sekarang ni. blog www.homemadechoc.com saya tak dapat masuk. :'( bila nak masuk, jadi mcm ni:



kenapa ya??


dah tiga hari tak dapat masuk.




tengok nuffnang analitik saya, selama 3 hari 0 viewers.




pada awalnya, saya ingatkan hanya saya tak dapat masuk sebab saya guna broadband, mungkin line lembab...tapi,



ada orang yang bertanyakan dalam facebook.



dan juga ada yang sms saya.



kenapa jadi mcm ni? saya nak buat apa? tolonglah saya! :'(



p/s: buat pengetahuan korang, lesen domain saya masih belum mati. akan mati pada bulan oktober nanti.




2 ulasan:

izwannizam berkata...

cuba hantar ticket dekat hosting punya support team.maybe server yg hostkan domain ni down.ni bukan masalah internet

Tanpa Nama berkata...

alamak.. gee pon tak tahu nape.. huhu..

jom kongsi link anda di sini! =)

HeartBeat