Khamis, 24 Mac 2011

video bunuh diri di Kb Mall




macam-macam sekarang ni. orang sekarang nak bunuh diri pun kat Kb Mall. kat tempat ramai orang. saje je kan nak cari perhatian..

please la, kalau nak bunuh diri pun jangan la kat Kb Mall tu..kalau tak kesian saya takde tempat dah nak jalan-jalan dgn umi.. serammmm... :P



p/s: apabila agama tak lagi digunakan dalam kehidupan seharian.



3 ulasan:

mimie nadhira berkata...

ya allah biar btol nih?
akak adew kat tempat kejadian kew?

-atiQah- berkata...

mimie, akak takde kat tempat kejadian..tp ptg td akak ada lalu kat Kbmall, mgkin kejadian ni dh lepas atau blm bermula..hehe..

ZALIYATI berkata...

x boleh nak fikir dgn waras dh..astaghfirullah...

jom kongsi link anda di sini! =)

HeartBeat