Jumaat, 25 Mac 2011

gambar kejadian ingin bunuh diri di Kb Mall

semalam dah tgk video, hri ni kita tengok gambar pula..














Ya Allah, jauhilah aku, keluarga aku dan keturunan aku dari masalah seperti ni..




p/s: umi selalu pesan, jangan terlampau mengata orang. kita tak tau masa depan nanti mcm mana. Ya Allah, minta dijauhkan. Aamin.



kredit to: Ejoy Reez Photo


3 ulasan:

ZALIYATI berkata...

Jadikan ia sbg iktibar sbb kita sendiri pun xtau apa yg dialami oleh ppuan itu.. betul kata umi, jgn kata org lebih2 sbb kita xtau apa akan jadi ngan kita di ms akn dtg...

Ahmad Zaki berkata...

Assalamualaikum...

Ada antara kita bukan nak mengata tapi sekadar "melontarkan" rasa "kagum @ aneh" dengan murahnya nilai nyawa dan jiwa manusia pada akhir zaman ini. Pembuangan bayi kerap berlaku, pembunuhan kian menjadi rencah perkhabaran manusia...

Inilah harga yang terpaksa diterima apabila sehingga kini masih lagi tidak mengambil Islam sepenuhnya dalam sistem perundangan dan pentadbiran dalam sesebuah negara. Lebih mementingkan yang "tertinggi", "teramai", "terlama" "terpanjang" dan pelbagai lagi "ter...." yang ada.

Bagi mereka yang ikhlas menegur, dalam masa yng sama mereka juga memperingatkan diri masing2...bukan sekadar berkata-kata walaupun pada hakikatnya hanya menaip menggunakan papan kekunci...

Abang Long berkata...

Salam...setiap org ada masalah tersendiri dan cara meneyelesaikannya juga terpulang pada diri sendiri. Jangan lah lari dari masalah coz masalah itu takkan selesai malah mungkin masalah lain akan muncul pula

jom kongsi link anda di sini! =)

HeartBeat