Ahad, 5 Julai 2009

mungkinkah kau jua, dalam kerinduan??

sekarang, jiwa saya rasa sgt sunyi..sgt2 sunyi..

tiap kali saya xbuat apa2, saya mesti rasa sayu..saya rindukan semua orang!

kerinduan pertama saya-mr alien
* dlm tempoh sebulan dia cuti ni, kami selalu keluar jln2 sama2..kdg2 dia hantarkan dan ambik saya dari keje..kalau sakit, dia yg sibuk2 belikan ubat..jika saya ada memerlukan brg2, dia yg tlg belikan..mcm2 perkara dia buat utk saya..jika saya sedih, dia sama2 menangis..kalau saya gembira, dia sama2 ketawa..saya rindukan dia.. T_T

kerinduan kedua saya-adik
*sesuatu hal berlaku kepada adik dlm minggu ni..dia cuma balik rumah 2 hari utk cuti hujung minggu..sedih sgt2 tgk adik susah hati..di sini, saya dpt lihat kawan yg sejati dan tidak..jika hal yang sama yang berlaku kat adik berlaku jgk kat saya, pasti saya xdpt hadapi..pasti saya akan lemah semangat...tp adik senyum dpn kami, adik gelak2 dpn kami..tp bila saya peluknya, dia akan menangis diam2..saya perlu ada di sisi adik..saya ingin bersama kesusahan dia..saya rindukan adik.. T_T

kerinduan ketiga saya-amer
*amer, abg saya..dah bertolak ke Melaka utk semester baru..dia yg selalu hantarkan dan ambik saya keje..dia ikut saje keinginan saya..cthnya, balik keje saya nak minum air kelapa..sanggup dia pusing jauh2 utk saya..sebelum atau selepas balik keja, saya masakkan utk dia..saya berkongsi cerita ceriti dgn dia..saya rasa sunyi berseorangan kalau saya shift petang..saya rindukan amer masham.. T_T

kerinduan keempat saya-kawan2 saya
*kawan2 sekolah saya, yang bersama2 dgn saya ketiga cuti semester baru2 ni..yang keluar bersama2, yang berkongsi cerita bersama2..bila saya baca entri2 mereka akan bertolak ke universiti masing2, saya rasa sunyi..bila saya baca status mereka dalam facebook bhw mereka akan ke negeri tempat mereka belajar, saya rasa sunyi..bila saya tgk gambar2 saya bersama mereka saya rasa amat sunyi...eili, zati, iena, nisah, diha, syuhada, sue, bihah, ieda, husna, mira, mirah, boh, alaya, suya, mizan, wawa, yani, normi, nana, muni, elly..saya rindukan mereka.. T_T

kerinduan kelima saya-kawan2 uitm saya
* terutama fai, zaza, jiha, teha..saya rindukan masa2 saya bersama mereka..yang bersabar dgn perangai saya..yang di sisi saya bila saya sedih..saya rindukan mereka.. T_T


namun, di sebalik kerinduan-kerinduan saya, saya bersyukur kerana saya di sisi ibu bapa saya..kerena, mereka lah kerinduan terbesar saya selama ini..mereka yang menaikkan semangat saya.. Alhamdulillah.. ^_^


YA ALLAH..aku mohon kepadaMU, panjangkanlah umurku..agar ku dapat bersama2 dgn mereka lagi, YA ALLAH... T_T

13 ulasan:

mira berkata...

i miss u t00 syg..
oghe p0n tgh jiwa kacau jgk l0ni. uwaaaaa sedey~
bkpo nge adik kj?

beliamuda berkata...

banyaknya rindu...

Cik Rara berkata...

dowg pon mst indu anda..

iena88 berkata...

so3..
nk tiok wase bc n3 tqah hok ni..
sabar ek tqah..
miciu too..
sowi la ri tu x sempat k g jln kt umh tqah..
kalut nk ngemas brg etek..
t jmp smula deh..
c u syg..~

-atiQah- berkata...

mira...mira..
adik oghe ado masalah sket..
oghe pun raso kacau sgt..
waaaaa...nok jupo mira dgn saim2 smula..

nifi: sesuai dgn tajuk, dlm kerinduan..hehe..

cik rara: harap2 begitu..saya amat merindui mereka!

iena: iena, rindu iena..xpo iena, nanti kite jumpa smula...tp oghe raso rindu sgt..huhu.. ;-(

husna berkata...

hai tqah....huhu..
rindu jugak kat korg....dah 3 hari kat shah alam nie...mcm2 rase...rasanya best lagi duduk dungun.hehe,....fai pun duduk hostel dgn kitaorg..tp ptg td dia balik....al maklum lah rumah dekat.....hehehe

mr.panda berkata...

huhu rindu rumoh plop..;{
xpo xpo 4 bulan lagi d perlis..
madcap jgn dilupakan >_< n kirim salam ko mr alien oyak dio hisyam ngaju n dio pasal x save no hisyam

-atiQah- berkata...

una: hehehe...masa una kat dungun hari tu una yg slalu balik rmh..bestlah fai dpt slalu balik..masa dia kat dungun pun dia rasa nak balik dia terus balik je...kat shah alam sibuk x una? kite rindu una..tringat masa slalu lepak bilik una..

hisyam:hehehe..bereh hisham..nati oghe oyap ke mr alien bucuk tuh..xpo..xpo..kejap jah 4 bln tuh..nok hbs doh..hehe..

husna berkata...

hehe..btol2...rindu gak...skrg belum busy lagi....nanti dah busy x tau la.....tp rasenya confirm kurus.....hehe

PHIRDOTE berkata...

Rindu tanda sayang :)

teha berkata...

tqah kite pn rindu kt tiqah..
byk bnd nk bercerita nnt.hehe..
skrg brkgsi dgn emma jela..ops emma??
knl x sape?hahaha..
em kite ada strawberi kt tmpt keje..hahaha..tah jgn ssh2 hati ye..
kaloa da prob share with me ok..
una bgsla tu blh kurus.hehe..
mmg blh kurus kn dok s.alam! huhu...

teha berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
edda(",) berkata...

nak merindu gak la kat page nieh~
hehehe

byk sgt rindu eh...
=)

jom kongsi link anda di sini! =)

HeartBeat