Selasa, 21 Julai 2009

my nuffnang..

emmm...nape nuffnang saya xkeluar iklan langsung??
mcm rosak je..ke saya salah letak??

dah lama sgt mcm tu..huhu..
rasanya pengunjung ke blog saya masih lg sama mcm dulu..
ke makin kurang??

someone, please help me!!!


p/s: saya memang seorg yang pentingkan keuntungan! hahaha!! =p

5 ulasan:

SasHa Lee berkata...

alamak tak dapek nak ditulun ..sis pun da problem ngn si Nufnang ni..hehehe..

chipsmore berkata...

iklan tu mmg cam chipsmore cket..kejap de..kejap xde..hehe ;)

she_mah berkata...

mmg iklan kejap ade kejap xde,kalau bernasib baik, jumpa lah dengan iklan tu.hehe

beliamuda berkata...

iklan yang ada kat nuffnang yang bese, mmg cmtu.. len la klu dapat iklan campaign..

-atiQah- berkata...

hehehe...tulah..mmg mcm tu...tp kali ni mmmg dah lama sgt2..kalau dulu tu mcm acap kali jgk ada iklan..hehe..

jom kongsi link anda di sini! =)

HeartBeat