Ahad, 17 April 2011

Erul terbaik Akademi Fantasia 9

semalam tgk AF9. dah lama saya tak tgk AF. budak2 AF pun tak kenal. kenal juara, semi juara tu je. last skali tgk AF musim ke4 dulu. time tu duk rmh lagi, dapat tgk..masuk AF 5, saya dah ada kat Dungun, manalah sempat nak tgk tv kan..


dulu2, time AF1,2,3 memang gila bebenor dengan AF ni. tiap2 minggu mesti tak miss. tiap2 hari tgk diari. tiap2 majalah keluar cerita pasal AF mesti beli. sanggup simpan duit sekolah nak tengok AF. AF1 dulu umur saya 15 tahun. sekarang AF9, dah 9 tahun..memang cepat masa berlalu kan.


paling minat AF2. dan bintang AF yang paling-paling-paling saya minat Nurul Af2. sampai sekarang memang minat lagi kat dia. dapat berhubung, tanya2 khabar melalui fb je.


1st time jumpa nurul. :) oh ya, nanti lain entri saya bercerita tentang nurul ni ye.. :D



ok, berbalik kepada AF9, semlm memang sakit hati betul tgk. ye lah, takde satu pun yang sedap. siyesly, memang sakit hati..hehe..


tapi bila Erul kuar, sakit hati tu hilang. besttttt suara dia! bak kata Hattan, genre lagu mcm yang dia nyanyi semlm memang sesuai dengan dia. macam Faizal Tahir. suka dengar nada suara dia bila dia nyanyi part tinggi.. :)



lepas tgk AF cuma nak tnggu Erul jeee..hehe.. :D


bye!


Tiada ulasan:

jom kongsi link anda di sini! =)

HeartBeat