Rabu, 23 September 2009

walaupun penat tetapi gembira

cuma ingin memberi ucapan ribuan terima kasih kepada kawan2 yang sudi datang ke rumah saya semalam, iaitu hari raya ke-3 untuk menghadiri majlis rumah terbuka saya.. :)

1. Harissudin-kawan ketika form 6, my first friend yang datang..terima kasih..

2. Eili, datang bersama dayah dan teman specialnya..eili datang dgn memakai baju special, iaitu warna ungu, terima kasih..

3. Kamal, yang amat bermakna, bawa rombongan sehingga 4 buah kereta, my very mery special friend...terima kasih.. :)

4. Madihah dan adiknya, yang sanggup datang sehingga perlu menempuh kesesakan lalu lintas selama sejam lebih, terima kasih.. :)

5. Rombongan yang ditunggu2, mira, mirah, alaya, tini...yang datang selepas jalan2 di rumah kawan2 yang lain, amat jeles..terima kasih..juga kepada tini yang sudi membawa kereta dan first time datang ke rumah ini, terima kasih.. :)

6. Rombongan kedua yang ditunggu, suya dan teman specialnya yang nampak sgt sweet bersama, kassim dan juga azhar, yang terpaksa menelefon mira dan tini untuk bertanyakan rumah...terima kasih.. :)

7. Muiz dan Shahrul, yang tiba2 menjadi orang luai, :p dan sanggup ponteng keje sebentar, terima kasih.. :)

8. Naqiah, datang bersama adiknya, sehingga terpaksa round2 2,3 kali untuk datang ke rumah, terima kasih.. :)

terima kasih daun keladi, tahun depan datang lagi...kepada kawan2 yang tidak menerima jemputan, saya ingin memohon seribu kemaafan, bukan sengaja tidak jemput, tetapi terdapat sedikit kesilapan yang menyebabkan saya tak terjemput..

juga kepada kawan2 yang datang, saya ingin memohon sejuta kemaafan andai layanan saya tidak memuaskan hati semua..kadang2 boleh disalah anggap sebagai sombong, tp saya bukan sombong, mungkin kerana sibuk dan juga kerana kekurangan diri..harap dimaafkan.. :)

kepada yang pertama kali datang untuk rumah terbuka saya, seperti eili, kassim, naqiah, tini, muiz dan shahrul, harap jgn serik untuk dtg lagi tahun hadapan, juga kepada yang selalu datang, saya amat dan tersgt hargainya! juga jgn lupa untuk tahun akan datang.. :)

apa2pun, saya amat gembira bila dapat bertemu kawan2, amat2 gembira sehingga seperti ingin mengalirkan air mata gembira untuk menunjukkan hiperbola bahawa saya sgt gembira...terima kasih semua! :)

lupa nak ambik gambar, cuma dapat menumpang 2,3 keping gambar daripada alaya dan mira.. :)

3 ulasan:

Seng berkata...

Terima kasih la tikah sbb jemput...tp sdey jgk sbb duit rayo xleh....hahaha

mira berkata...

haha gom koseng.. aku sedey sbb tiap2 taun aku g umh kj tp dio xajin ag maghi umh aku..sob3 (stail ngukit gni)

-atiQah- berkata...

hahaha...seng tuo doh etep..sbb tu xleh duit rayo...tu lah, masa umur 17 dulu xse mari rmh..masa tu mgkin buleh lagi duit rayo..


hehehe...mira jgn ngaju...hehehe..oghe nok g, tp nok wat gano kito ni payoh kenderaan...nok hrp ke umi abah payoh la nok ajok..

jom kongsi link anda di sini! =)

HeartBeat