Selasa, 19 Mei 2009

saya akan mulakan latihan industri esok

KAWAN2, DOAKAN SAYA YE..

spatutnya LI tqah start 18hb mei baru ni..
tp ptg 17hb mei tu tiba2 je kwn tqah tepon ckp xjadi lapor diri keesokannya sbb surat xsampai lagi..
masa tu mmg dah bersedia sedikit mental untuk bekerja..
tp bila dah diberitahu xjd, terus mengundur semangat tu..
pastu pagi td dpt call yg esok kena pegi lapor diri..
hmmmm...mcm2!!!!

secara jujurnya~ tqah takut sgt nak LI esok...takut sgt2..
tqah seorg yg byk kekurangan..
*energy xbyk
*xpandai nak berkomunikasi
huhuhuhu...takut sgt..

kalau boleh nak dptkan markah yg baik untuk semester last ni..
LI tqah ni selama satu sem, iaitu 4 bulan dan perlu masuk ke 6 bahagian..

KAWAN2...DOAKAN SAYA YE! TERIMA KASIH.. :-)

5 ulasan:

she_mah berkata...

dun worry tqah..
u can do it.
chaiyok2!!
hehe

beliamuda berkata...

All the best~~

-atiQah- berkata...

terima kasih..cmah dan my upline.. :-)
huhuhu..tp ttp rasa takut..

NurulAinWASI berkata...

all the best, sayang!

anNaqia berkata...

gambate ney tqah~
^^

jom kongsi link anda di sini! =)

HeartBeat