Isnin, 19 Disember 2011

wow! cantiknya LELAKI ini!

Nama sebenar lelaki 'cantik' ini ialah Kiyoshi Sakurazuka, seorang lelaki yang berasal dari China, tetapi tinggal di Jepun. Dia bekerja sebagai seorang cosplayer dan crosdresser yang sentiasa memakai pakaian cosplay wanita.

Biodata lelaki ini:

Name: kiyoshi sakurazuka
Real Name :澈樱冢 = Che Ying Zhong (CMIIW)
Birthday : April 4, 1984
Height : 160cm
Weight : 40kg
Blood type : A
Constellation : Aries
Gender : Male
Birthplace : Hunan, China
Graduate : Beijing Institute of Technology





memang cantik sangat kan? nampak ayu, manis..dah la jari runcing, badan kurus, kulit putih melepak, kulit licin halus, kaki kecik je, bibir macam pompuan. beribu kali saya tengok pun saya tak caya yg dia ni lelaki.


ni pulak gambar-gambar dia berpose dengan gaya lelaki





dia bergaya ganas pun tak nampak ganas. hihihi. tetap nampak mcm pompuan. -_-"



p/s: saya selalu baca kat komik Jepong yg lelakinya pakai cosplay pompuan. rupanya memang kat sana suka mcm tu.



kredit: forum cari


2 ulasan:

Azza Azman berkata...

cuba seach Andrej Pejic cantik gak... pelik pelik je depa ni..

yaya berkata...

comey nyer ..... jelez!!

jom kongsi link anda di sini! =)

HeartBeat