Rabu, 7 Disember 2011

Tolong saya, ini penting untuk dapatkan markah ujian saya!

Assalamualaikum semua. sebelum ni saya pernah bagitau, saya wajib ada satu blog untuk subjek e-commerce. minggu lepas, lecturer bagi test 1 yang perlu diselesaikan menggunakan blog tersebut.


testnya ialah, buat nota salah satu subjek untuk pelajar diploma foodservice management semester 1 hingga 3. jadi saya pilih untuk buat subjek yang saya ambil tahun 2007 lepas. Basic Western Cookery. time tu la saya mula-mula belajar memasak. hehe.


makanan yang kumpulan saya masak untuk kelas basic western cookery, ketika diploma semester 2. tahun 2007. hehe.


lecturer saya cakap, lepas buat nota tu, kena ada pengunjung yang datang membaca. markah saya akan dikira jika terdapat pengunjung dan mungkin ada yang akan gain knowledge dari blog saya tu. jadi, di sinilah yang saya ingin minta tolong kalian semua:

1. pergi ke blog saya ni http://atiqah-kamarudin.blogspot.com
2. kalau boleh, tinggalkan jejak di shoutbox
3. kalau lagi boleh, tinggalkan komen.


terima kasih banyak2.... :)



Tiada ulasan:

jom kongsi link anda di sini! =)

HeartBeat