Selasa, 11 Ogos 2009

bertamu di kalbu

Jaclyn Victor - bertamu di kalbu

Ku genggam semilir malam
Tika rembulan menyinari
Lalu ku menadahkan
Kata cinta nan suci
Dan akan ku hembuskannya
Tika malam syahdu

Kerana dalamnya
Kasih sedalam lautan
Setinggi mentari
Tak mampu digapai
Oleh khayalan insani
Cuma dinaluri

Katakan bara melecur diri
Bisa memercik jalan nan luka
Dengan selasih balut pedih ngeri
Tiada berpaling setia

Adalah sejarah jadi saksi
Bulan bintang menghangat kasih suci
Kita pun terpaut dan bersatu
Dalam bebayang mimpi berseri

Ku layarkan asmara
Di pelabuhan setia
Akan ku rentangkan
Sang pelangi suci
Yang pastinya anggun di hati
Bertamu di kalbu





mykata2: xpenah ambik kesah dgn lagu2 jac sblm ni sbb xminat dia..tp selalu dgr lagu ni tiap2 pagi masa tgh potong sayur kat tempat keje..hehe..tiba2 je jatuh cinta..sape2 yg belum dgr, sila google sekarang.. ;-)

4 ulasan:

fiza_sensei berkata...

saya pun tau lagu ni dari kwn. dia kata slalu sinar fm yg main lagu ni. sedap kan....

hang nadim berkata...

Sedap ker lagu nii...jap aku nak hayati

-atiQah- berkata...

cikgu fiza, mmg sedap kan..hehe..mmg sinar fm selalu main..kat tempat keje mmg bukak sinar fm, dpt dgr lagu ni pagi2..hehe.. :-)

hang nadim: sedap..sedap..hehe..
suka dgn melodi mcm tu.. ;-)

noin berkata...

suke gak lagu nih..
tapi tak phm meaning die la..
tersirat sunggoh~ huu

jom kongsi link anda di sini! =)

HeartBeat