Sabtu, 15 Oktober 2011

Nothing special!

Dari hari ke hari blog saya semakin membosankan.
Dulu-dulu, saya selalu baca entri saya sendiri berkali-kali.
Kenangan manis yang ditulis di dalam blog ni, seronok dibaca.
Tapi sekarang, saya sendiri jarang baca blog sendiri sebab diri sendiri tak update kenangan manis. :P
Nothing special!

My life becomes sooo neutral now.
Tiap-tiap hari pergi kelas, balik kelas, rehat, buat kerja sekolah.
Hari-hari perkara sama je.
Nothing special!

Perasaan pun tiap-tiap hari sama je.
Kadang-kadang gembira, sedih, marah.
Kemudian perasaan-perasaan tersebut fades away dibawa masa.
Akhirnya menjadi neutral sahaja..
Nothing special!



Kawan-kawan blogger macam mana? semakin hari semakin menarik?



2 ulasan:

IxoR@ berkata...

hari-hari yang bosan.... kita warnakan dengan warna-warni keceriaan......

senyum sikit!

=)

! AzzaAzman @ Chempaka Sari ! berkata...

menarik juga lah sejak akhir akhir ni... tapi kalau menarik lagi saya xde apa nak tulis. Berleka dengan dunia nyata. dikelilingi oleh orang yang sayang. Xde masa kat blog.

jom kongsi link anda di sini! =)

HeartBeat