Khamis, 5 Mei 2011

Penangan Hantu Kak Limah Balik Rumah

sekarang ni popular betul Hantu Kak Limah Balik Rumah. tapi saya selalu silap sebut Hantu Kak Limah Balik Kampung. hehehe.. :P

soley soley popular. usop wilcha popular. kak limah popular. pelawok pelawok popular. bala-bala-bala popular. semuaaa dari HKLBR ni popular.

cuba korang baca ni:




hahahaha lawak betul.. Kak Limah cafe? Zomba Restaurant? terbaikk lah..hehehehe...
tgh stress2 jawab soalan tadi tiba2 gelak sorang2. haha. nasib baik tak kuat, kalau tak mesti dipanggil pengawas peperiksaan. -_-"


berakhirnya paper subjek Finance tadi, tinggal 2 paper lagi..doakan saya..


hari Selasa insyaAllah sampai di rumah...yahoooooooooooooo... :)


bye! doakan saya kawan2..

4 ulasan:

Nini Hartini berkata...

hahaha...boleh pulak cam tu eh? confirm pembuat soalan pn peminat hantu kak limah.

akk kan, tgk cite tu 15minit je kot. lepas tu rasa bosan. hehe...so tau sgt cite tu mcm mana.

me suya berkata...

good luck Tiqah..
Suya dah setel semua dah.. PAsni boleh berehat dengan tenang :)

she_mah berkata...

hahaha..dia nak suruh kita ketawa baca soalan tu supaya tak stress..

very familiar with the question..hehe. dah amik SM ke tqah? susah tak?

NurulAinWASI berkata...

all the best tiqah! :)

jom kongsi link anda di sini! =)

HeartBeat