Jumaat, 22 Oktober 2010

senarai akhir nama peserta Atiqah Homemade Chocolate Contest

chewahhh..siap ada pusingan akhir lagi ye..hehe..
maaf byk2 semalam tqah tak tunaikan janji. dah masuk page sorang2, ckp nak umum semlm..
tp streamyx wat hal..sgt lembab semlm..nak loading pun tak boleh..maafkan saya ye.. :)

ni nama akhir peserta:



terdapat 9 orang semuanya yang sangat layak!!! ni lah yg ada peluang untuk menang. diorg sgt kreatif okeh..rasa mcm nak bg hadiah untuk semua je..coklat tu boleh je kalau nak bg yang 3 biji sorang, tp kos pos tulah yang tak tertanggung.. T_T

nantikan keputusannya hokehh.. :D

•.★*... ...*★.• •.★*... ...*★.• •.★*... ...*★.•

6 ulasan:

me suya berkata...

ahaha..sila pening kepala yer cik kj..
wink2 muka bahagia..tapi menunggu choc yg cik kj post tempoh hari :)

shark berkata...

mn ada jeles nama x tersenarai lam pusingan akhir..
huhu
kes x ckup syarat ler nie:p

tiefazatie berkata...

wah!teruja!fuh2!moga ifa btuah!huhu.xpenah mng bab2 dapat coklat nie!kalu ifa mng bg kt my bro dulu pun xpe.die stdy ngn tqa kat uitm dungun!miahaha!~

Mama Zharfan berkata...

ada nama me tu..moga2 ada rezeki me :)

fatin hanani berkata...

hai :D
thnks sbb nama fatin jugak terlist :)

& thnks jugak sbb sudi ke etry fatin...:D
nak tnya skit hee..time atikah jenguk etry fatin..atikah leh tgk dak gambr yang Fatin edit. :)
maaf bertanya :)

black_mel berkata...

thnx..;)

jom kongsi link anda di sini! =)

HeartBeat