Isnin, 18 Oktober 2010

Dinner kedua

dinner kedua. jemputan dari lecturer tqah, En. Tom. hari khamis (7/10/10)..En Tom ajak kami sekelas ke dinner nih..lgpun kelas kami sikit je, 15 org je.. :D


table layout yang cantik..



hai..nama saya teha..jemputlah ke blog saya..hehe..



nombor meja, 34 =)



yeay! appetizer dah sampai. salad apakah namanya? lupa da..ada, peas, lettuce, oyster mushroom..



inilah teman semeja saya pada hari ini. seperti biasa, Teha dan Nurul..satu meja 3 org, walaupun disediakan utk 4 org. En Tom nak tgk mcm mana student2 ni kemaskan tempat yg takde org tu, pastu En Tom boleh duduk2 masa evaluate diorang..



dan supnya adalah..eh, terambik gambar adik waiter pulak..nakal ye..haha



chicken soup with beef bacon!



kawan sekelas yang gembira dapat makan free..



inipun kawan sekelas saya jugakk :)


main course pilihan saya, fish..sosnya sedap, ada udang, sotong dan kepah.. =)



main course pilihan teha..spagetti..



main course pilihan nurul, grill chicken..



masa yg ditunggu..dessert yang sedap! ini pilihan saya..



pilihan nurul dan teha..fruit platter..


sekali lagi, ianya FOC ye kawan2..
haha..jgn jeles..
kalau nak mkn mcm ni jugak, silalh ke UiTM Dungun..
tp bukan time cuti semester, time tu xde student..hehe..


p/s: dinner ketiga dan keempat akan menyusul. aktiviti buncet akan terus diupdate!

•.★*... ...*★.• •.★*... ...*★.• •.★*... ...*★.•

5 ulasan:

kema berkata...

sonoknye asik dpt mkn freeeeee~

-atiQah- berkata...

mmg sonok kema..
lbh2 lg hjg2 sem poket dh sgt kempis..hehehe..

mama wanie berkata...

Mama nyer frenlist dah terdelete... dalam proses mengumpul semula kawan2...huhu...harap kengkawan boleh listkan blog mama sekali lagi...sob..sob..sob.

KERANA CINTA AKU BAHAGIA
http://mamawanie79.blogspot.com

Tanpa Nama berkata...

salam ziarah. cute bl0g :).
ukhwafillah~ saya follow :).

Teha Nur Fateha berkata...

soup tu sedap! sy suka bacon tu..sgt sedap! hehehe..eh gambar kak ani tu yg sy amik ke tqah? tqah2 jz cadangan kalo tqah terangkan skit pic ni cm pic fish n dessert tu mesti lg cantik *peace* (^_^)

jom kongsi link anda di sini! =)

HeartBeat