Ahad, 21 Mac 2010

baju kebaya dan dia sangat peramah!

konon2nya nak buat tajuk entri yang bunyi sastera mcm cerpen dalam subjek literature form 2, "the bunga telur and belly shoes".. :-p

ok2, mcm ni..semalam, saya bukak satu blogshop ni, blogshop yang jual baju kebaya, the black kebaya..saya tertarik dgn blog dia lepas kawan saya iena yang promote blog dia tuh..

masa tengah2 tgk blog tu, kawan saya berkenan dengan satu kain sarung...nak tanya pemilik blog dah, mcm mana nak beli..tiba2 baru ternampak kat bahagian atas blog tu, kedai dia dah tutup..sedih.. T_T

disebabkan kawan saya nak jugak kain sarung tersebut, mulalah operasi mencari blog yang jual kain kebaya dari indon...tapi semuanya mahal! pastu kawan saya berkenan dengan kain baju kurung yang ni:


disebabkan kain ni boleh buat baju kurung, kawan saya dan saya sama-sama meroyan nak beli.. :-p tapi sangat2 mahal! dan hampir2 nak beli...pastu, saya pun gatal-gatal tangan lagi search blog lain...

akhirnya, jumpa blog ni:


Ya Allah...kain-kain dalam blog tersebut sangat cantik! dan juga murah! sama mcm dalam blog the black kebaya..

dan, perkara penting yang saya nak ceritakan, ownernya sangat-sangat peramah! super duper peramah dan baik! layan je semua pertanyaan saya...sanggup habiskan masa lama ym dengan saya melayan saya yang banyak tanya nih..

jauh berbeza dengan satu owner blog yg jual baju kebaya ready-made ni..ada ke saya tanya satu je soalan, terus jawab " tengok sendiri dalam blog..kalau kami nak semak, kami ada beratus2 stok"..sumpah saya tak akan beli kat kedai dan blog dia lagi!

jom, apa lagi..silalah ke blog http://marimelaram.blogspot.com saya sangat2 puas hati dengan layanan yang diberikan..harganya jugak sangat murah berbanding blog2 orang lain.. :-) ownernya student medic dan pharmacy kat Indon.. :-)

•.★*... ...*★.• •.★*... ...*★.• •.★*... ...*★.•

4 ulasan:

Syazni Rahim berkata...

cantik kain itu =)

nadhirah mohd shakri berkata...

OH!MY!GOD!

sweet sgt3 taw tak?
nape sweet sangat ni? nak kene ehhh =p

ouh btw dear..sabtu haritu tak sempat pegi.nad demam T_T
pastu mlm tu kne on call..

xpe,nad dh tanye org kedai tu.. die ckp boleh buat. tapi tunggu nad bg kat die gambar tu je la.

Cik Fasyareena berkata...

tqah..ore pn ade tgk jgk br ni blog tuh..
tp kn tqah..postage dia mahal gak kn..huhu..~

-atiQah- berkata...

iena: yup...postage dia mahal...tp lepas tambah postage dgn harga kain, lagi murah berbanding blog2 lain..hehe.. :-)

jom kongsi link anda di sini! =)

HeartBeat