Jumaat, 5 Mac 2010

terasa nak buat ATIQAH SWEET GIVEAWAY pula!

Assalamualaikum...

disebabkan pengunjung blog saya ni sentiasa berkurangan dari hari ke sehari, dan saya tak pandai untuk menulis, jadi saya terfikir untuk buat giveaway baru... :-)

hadiah sudah dicari...syarat2nya sudah difikirkan..jangan risau, syarat2nya tersangatlah mudah! :-)

nak tau hadiah yang saya akan tawarkan? saya beli dan disponsor sedikit dari sini!

kenapa saya pilih sweet brown? sebabnya, saya sangat2 tertarik dengan coklat hand-made macam tu.. :-)

jadi kalau sesiapa yang nak ada peluang untuk dapat coklat hand-made free, silalah join giveaway saya yang akan dibuat esok! terima kasih.. :-)

•.★*... ...*★.• •.★*... ...*★.• •.★*... ...*★.•

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

saya akan join..:)

jom kongsi link anda di sini! =)

HeartBeat