Jumaat, 12 Mac 2010

saya kakak yang baik kan???

semalam result spm keluar kan. saya pun menyibuk sekaki kan. sanggup ponteng kelas eco semata-mata nak balik tengok result spm dengan adik kan. saya ni kakak baik kan?? nasib baik cuma ada satu kelas je kan. sebabnya satu kelas dibatalkan dan satu kelas lagi dah buat hari rabu lagi kan. kalau tak terpaksa ponteng 3 kelas semata-mata nak balik kan. hehehehe.. :-p



result adik saya dalam kategori ok..takde lah cemerlang mcm orang lain yang dapat 15a+ tuh...huh! terkedu saya dibuatnya! mcm mana la budak2 yang belajar sehingga dapat semua a+ tu..agak2nya boleh tak saya nak dapatkan gpa 4.00 dan semuanya a+ semester ni???hehe...tapi, yang penting result adik jauh cemerlang dari kakak dia yang ni haa..hehehe..



adik target lain, n dapat rendah dari target..agak frust la jugak dia..hehe..tapi apa2pun syukur Alhamdulillah.. :-) mmg baik dah pun result dia, tapi bila bawah dari target mesti ada rasa sedih sikit...



yang kelakarnya, abah dah call awal2 kat cikgu sekolah adik nak tau result adik..pastu abah terus bagitau umi dan umi bagitau saya..saje je buat2 senyap n tak tau depan adik, biar dia pegi ambik sendiri...



sampai kat sekolah adik semua cikgu2 ckp abah dah call awal2..semua dah anggap mcm adik tau..nasib baik tak bocorkan rahsia je..semua cikgu mcm tak terkeluar bagitau adik dapat berapa A walaupun semua ayat cikgu mcm ni: "abah pagi-pagi lagi dah telefon tanya result awak"



tapi, masa adik tengah semangat beratur nak dapatkan result, pengetua dia datang berckp2 dengan dia..terus pengetua dia bagitau adik dapat berapa A.. hampeh betul pengetua, semua orang dah semangat simpankan rahsia..hehehe...


budak-budak yang berhutang tengah membayar hutang sebelum dibenarkan ambil result spm..hehe..


adik yang konon-kononya tak berdebar tapi sakit perut sehingga rasa seperti ingin ke tandas..


ok, di sini saja laporan hari ni...bye!


•.★*... ...*★.• •.★*... ...*★.• •.★*... ...*★.•

3 ulasan:

~ نورحياتي ~ berkata...

lucu ahhh...apsal la pengetua bocorkn rahsia..

x surprise ah tuh??

pa2 pon,tahniah buat adek.. :)

anNaqia berkata...

tahniah jugak~!

:)

she_mah berkata...

tahniah buat adik tqah :)

jom kongsi link anda di sini! =)

HeartBeat