Ahad, 12 April 2009

TAG DARI IEDA

1. Bekas kekasih saya adalah:
bekas kekasih saya ialah WON BIN..saya meninggalkannya sbb saya sudah ketemu org lain...hohoho... :-p saya tidak pernah punya kekasih sebelum ini..

2. Saya sedang mendengar:
bunyi kipas dan enjin air kat belakang rumah...oh mira, adakah anda jeles dengan saya yg berada di rumah sekarang?? :-p

3. Mungkin saya patut:
berhenti buka blog..saya patut masuk laman web uitm dan cari soalan past year..

4. Saya suka:
byk sgt yg saya suka..tp yg paling saya suka ialah warna ungu dan tgk ada pengunjung di dalam blog saya! (^_^)v

5. Sahabat-sahabat baik saya:
eili, diha, zati, ena, yaniey, dayah, iena, ada, nisah, sue (smkip)
mila, mc'dee, isya, dayah, mc'leng (plkn)
nisa, alifah, lean (kmj)
nurul, teha, mira, mai, sha (uitm)-sebenarnya kami sekelas semua berkawan baik..

6. Saya tak paham:
bila kite berbuat baik dengan orang, tapi orang xpenah nak hargai...cuma cari kite bila susah shj..

7. Saya kehilangan:
kehidupan yang dulu, kwn2 saya yang dulu, diri saya yg dulu (skarang dah lain..dah jahat dri dulu)

8. Ramai yang berkata:
kenapa badan kamu semakin naik, xturun2?? hehehe..

9. Makna nama saya:
cahaya yang mulia! (dengan bangganya saya memberitahu kepada guru sains saya masa saya form 2 ttg makna nama saya, serta merta semua pelajar kelas bertepuk tgn..adakah makna nama saya begitu sedap?? ) :-p

10. Cinta itu adalah:
hehehe...xtaulah sayo bendo2 jiwang nih..

11. Di suatu tempat, seseorang sedang:
tgh dengar ceramah maulidur rasul di hospital sultanah aminah johor bahru, ermm..sape ye??

12. Saya akan cuba:
jadi hamba Allah yg baik, jadi pengikut Rasul yang baik, jadi anak yang solehah kepada umi abah, menjadi kawan yang baik.. :-)

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud:
sehingga akhir hayat...

14. Telefon bimbit saya:
ada di sebelah saya sekarang ni... ;-)

15. Bila saya terjaga dari tidur:
saya terus ke tandas...hehehe...

16. Saya paling meluat apabila:
bila kita tanya org tu baik2, tpi tiba2 nak jwb dengan marah2...

17. Pesta/Parti adalah:
tempat ramai org berkumpul, ada mkn2, suka-suki..

18. Haiwan paling comel yang pernah saya temui adalah:
my raja! kucingku yg plg comel...

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya:
masa sekolah menengah...semua kenangan masa tu adalah kenangan yg plg manis..

20. Hari ini:
saya sedih lagi.. :-(

21. Malam ini saya akan:
bukak blog saya lagi...

22. Esok pula saya akan:
bukak blog saya lagi dan lagi...

23. Saya betul2 inginkan:
jadi kurus...hehehe..

24. Ketika anda melihat wajah anda dihadapan cermin pagi ini:
eehhh..kenapa semakin hari semakin cute??? hahaha...perasan!

25. Pusat membeli-belah atau arked permainan:
dua2....!!

26. Makanan barat atau jepun:
barat...sbb dah biasa masak...kalau jepun cuma penah rasa beef teriyaki dgn sushi je...

27. Bilik terang atau gelap:
suka bilik terang...tp kalau nak tidur suka gelap...

28. Makanan segera adalah:
makanan yang menggemukkan dan tidak berkhasiat ttp ramai yg suka termasuk saya..

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang:
'waalaikummussalam'..baru je hbs ckp tpon td...hehe..

30. Siapa yang anda nak tag?:
emmm...sape2 yg sudi...
xde idea lagi ni...

2 ulasan:

mira berkata...

blueekk!! xjeles lgsg... mlm ni nk g derak laa nge saim2.. g jln2 cuci mata.. klu dk dum0h nyata lg bsuluh xleh tubik male2..lalala~

-atiQah- berkata...

dop pom! oghe buleh jah tubik...sakni baru jah tubik menikmati keindahan malam ni Kota Bharu...hohoho.. :-p

jom kongsi link anda di sini! =)

HeartBeat