Jumaat, 10 April 2009

study week

assalamualaikum...

hari ni bermula cuty study week utk seluruh pelajar uitm di terengganu, kelantan dan kedah...esok pula untuk negeri2 lain...

apakah maksud study week bagi saya?
study week ialah minggu untuk saya pulang ke rumah dan bersenang lenang tanpa mempedulikan pelajaran sedikit pun....hohoho...

teruk kan tqah ni??? hehehe...masa semester 3 dulu, ustazah tqah kat uitm penah ckp, "saya masa kat UM dulu, study week lah minggu yang saya betul2 gunakan untuk belajar...buat rivision.."
pastu tqah jwb, "emm...saya kalau xbalik rumah lagilah xboleh nak study...nanti bila saya sambung degree nanti, saya akan lebih bersungguh2.. "

amboiiiiii....bernas sungguh jawapan tqah kan?? :-p
tqah ni mmg pemalas tahap yang kritikal dah..xtau la mcm mana nak sambung degree nanti...

semalam, 9/4/09 adalah kelas tqah yang terakhir untuk pengajian diploma tqah ni..semester depan tqah akan buat latihan industri di HUSM kubang kerian...

mcm2 perasaan yang ada...rasa mcm cpt sgt2 masa yang berlalu...setiap detik2 yang tqah lalui, akan jadi kenangan yang berharga untuk tqah..terima kasih kepada semua lecturer yang bersungguh2 mengajar kami...

tqah akan kenang jasa semua yang sudi mengajar tqah...terima kasih...doakan tqah dapat sambung degree dengan keadaan yang baik, tanpa perasaan malas :-p dan dapat markah yang cemerlang.. :-)

p/s : kesimpulannya, tqah ada kat rumah skarang ni...study week kan minggu utk tqah balik.. :-p hehehe...

1 ulasan:

mr.panda berkata...

agree with tqah...minggu study week ntuk balik umah lama lama huahua baru boleh study lepas balik umah

jom kongsi link anda di sini! =)

HeartBeat