Rabu, 12 Mei 2010

Lisa Surihani dan Lagenda Budak Setan

saya suka Lisa Surihani. saya selalu cakap, Lisa tu cantiklah...Lisa tu sgt cantiklah...Nak tgk Lisa dari dekat, sbb nak tgk dia cantik..hehehe..

tapi, saya tak pernah bagi betul2 tumpuan pada lakonan dia..bagi saya, lakonannya "sedang-sedang saja"...tapi bila tgk Adamaya, anggapan saya pada Lisa berbeza..lakonan dia memang best! menjadi!

dan, bila sekali lagi saya tgk promo Lagenda Budak Setan dalam astro, terus saya bukak youtube cari trailer Filem Lagenda Budak Setan nih..




saya tak pernah baca novel Lagenda Budak Setan nih...tapi bila tgk promo ni, terus rasa nak pergi kedai cari novel ni, sbb nak ambik feel untuk tgk cerita ni...pastu siap nak pegi Kuantan lagi 6 Jun sbb nak tgk lakonan Lisa Surihani dalam filem nih...hehehehehehehe...semangat itu penting! ;-) (suka sangat tgk part Lisa menangis tuh)

dah, ok...bye semua!

•.★*... ...*★.• •.★*... ...*★.• •.★*... ...*★.•

6 ulasan:

mr.panda berkata...

heh. yep novel lagenda budak setan mmg best n smua karya ahadiat akashah mmg terbaik. citer adamaya pun terbaik semangat download smua episod. hehe.

Fiza Nordin berkata...

salam...blogwalking di pagi hari terus singgah sini.saya peminat novel dan alhamdulillah novel lagenda budak setan ni ada dalam simpanan saya. novel yg saya beli beberapa tahun lepas.dan sejak akhir2 ini saya banyak terima email nak beli novel tu drpd saya...owh sudah tentu saya tidak akan menjualnya & even novel2 lain pun...saya sayang novel2 saya...

pun tak sabar nak tunggu 3 jun...tgk trailer kat astro tu pun dah tau, ade tarikan pada filem tu apalagi bila teringat2 balik jalan cerite pada novel tu...

mama affan berkata...

hu..novel lagenda budak setan mmg berhantu..dulu zaman sekolah baca..sampai skang terkenang..

n..lisa mmg cantik!

-atiQah- berkata...

hisyam: hehehehe....minat eh citer adamaya...oghe dop dang tgk...tp nk download jgk.. :-)

-atiQah- berkata...

fiza: wah!!!!! ramai ye berminat nak baca novel tu sekarang...

sy sejak 2,3 tahun lepas baru bersmangat kumpul novel...masa cerita lagenda budak setan ni popular, sy tak berapa minat novel lagi... T_T

-atiQah- berkata...

fikaryna: lisa memang cantik! hehehehe..
cerita ni berhantu masa saya menengah..tp masa tu xberapa minat novel lagi..

jom kongsi link anda di sini! =)

HeartBeat