Jumaat, 24 Februari 2012

terima kasih, lecturers!

2 hari lepas, result uitm keluar. pagi-pagi lagi dikejutkan dengan sms teha, "tqah..tlg checkkan kite result"

lepas baca sms teha tu, terus berdebar. Ya Allah, macam mana result aku ni? selama 5 tahun belajar, ini kali pertama result yang saya sangat takut nak hadapi. takut apa? takut tak lulus. :'(

bangun solat subuh, terus bukak laptop. pastu terus bukak email. klik email dari uitm


"Alhamdulillah, lulus semua. dalam hati, syukur Ya Allah..terima kasih lecturers"


semester akhir, tapi dapat result paling teruk. walaupun masih lepas 3, tapi sgt teruk. jauh berbeza dengan diploma dulu. degree ni saya biarkan malas menguasai diri. saya bosan. saya takde semangat. tapi Alhamdulillah, Allah masih membantu. 


ikutkan hati, saya nak sms semua lecturers yg bagi markah utk saya. sebab saya rasa macam tak layak nak dapat mcm tu. sebab saya jawab exam hari tu memang sgt teruk. tapi apa yang saya dapat melebihi apa yang saya usahakan. :P tapi last-last saya tak jadi nak sms, sebab segan..result takdelah semegah mana..


akhirnya..setelah result ini keluar, saya officially bergelar penganggur terhormat. masih lagi penganggur sebab belum daftarkan perniagaan, jadi belum officially peniaga. hehe. 


SYUKUR YA ALLAH, THANK YOU LECTURERS!


bye!

1 ulasan:

me suya berkata...

tahniah kaja..
ek eleh, penganggur konon.. kaja tu everyday kerja.. self-employed lagi masyuk lah weyh!

jom kongsi link anda di sini! =)

HeartBeat